FANDOM

Colorful fire

Kolorowy Ogeń

Kolorowy Ogień - pierwotny płomień mieniący się różnymi kolorami. Kolorowym płomieniem posługiwały się dwa smoki - Ran i Shaw. Prawdopodobnie wszystkie smoki potrafiły ziać kolorowym ogniem, jednak nie zostało to ukazane w serii, z powodu ich wyginięcia.

Historia Edytuj

Corolful fire and Zuko-Aang

Zuko i Aang zauważają kolorowy płomień i zaczynają rozumieć pradawne techniki tkania ognia.

Gdy Zuko nie mógł tkać ognia, udał się z Aangiem w podróż do starożytnego miasta Wojowników Słońca i odkrył, że cywilizacja, uważana za wymarłą wciąż istnieje. Duet postanowił odkryć pradawną Magię Słońca. Aang i Zuko wyruszyli do jaskini  mistrzów, gdzie mieli przedstawić im ogień z Wiecznego Płomienia. Jednak oba ich płomienie zgasły. Dwa smoki wyleciały z  jaskiń, gdy zostały wezwane przez Wojowników i zaczęły krążyć wokół Aanga i Zuko. Obserwując ich ruchy, Aang był w stanie wywnioskować, że smoki chciały, by zatańczyli " Taniec smoka " (starożytny taniec Magii Ognia). Po wykonywaniu tańca mistrzowie przekazali im pradawną wiedzę o Magii Ognia w postaci kolorowego płomienia. Następnie wycofali się do swoich kryjówek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki