FANDOM

Szablon:Ujednoznacznienie

Azula Indifferent .png Jestem stumetrowym, fioletowym niedźwiedziodziobakiem z różowymi rogami i srebrnymi skrzydłami.

Poniższe informacje nie są uważane za kanon serii.

Korra (z gry)
歌納
Korra
Informacje biograficzne
Narodowość

Plemię Wody

Pochodzenie

Harbor, Południowe Plemię Wody

Wiek

17 (Księga I)
18 (księga II)

Narodziny

153 AG

Poprzednik

Aang

Opis fizyczny
Płeć

Kobieta

Oczy

Niebieskie

Włosy

Ciemnobrązowe

Informacje osobowe
Ulubiona broń

Cztery Żywioły,
Duch Korry, Lotnia Korry

Zajęcie

Uczestnik Walk Magicznych (dawniej),
Awatar

Przynależność

Drużyna Awatara Korry

Debiut

Witaj w miescie Republiki (Gra)

Avatar Korra to nastoletnia dziewczyna z Południowego Plemienia Wody. Jest następnym Avatarem po Aangu. Głównym zadaniem Korry była nauka magii powietrza, jednak ta sprawa spadła na drugi tor, kiedy do gry wkroczył Amon.Po jego pokonaniu Korra musiała zwalczyć z Ciemnymi duchami.W tzreciej ksiedze Korra walczy z wiezniami z Plemienia Wody a takze odnajduje Magow Powietrza.Glos Korry w grze podstawia Janet Varney.

Historia Edytuj

Korra fight dark spirits.jpg

Korra walczy z Ciemnymi duchami.

W pierwszej grze Legend of Korra air zaczyna sie od Rownosciowcow. Podobnie jak w serialu, Korra musi zniszczyc rownosciowcow i wynalazki Hiroshiego Sato by dojsc do Amona. Gra jest przepelniona akcja. W grze tkasz wszystkie cztery zywioly bez wyjatku tak jak jest w serialu. Korra ma takze dodatkowe funkcje i bronie.

W drugej grze Legend of Korra spirits Korra laduje na biegnie polnoscnym tam chce dojsc do portalu lecz ma przeszkode Ciemne duchy, musi z nimi walczyc. W tej grze Korra moze wchodzic w Stan Awatara bez problemu w pierwszej grze nie moze. Zadaniem Korry jest powstrzymanie ciemnych duchow i zamkniecie portali.

Wystepowanie w grach Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki