FANDOM

Ten artykuł dotyczy prawdziwego świata.
Odcinek-Koszmary i marzenia.png
"Koszmary i marzenia"
Informacje
Księga

Ogień

Odcinek

49/61

Premiera
(Polska)

2 sierpnia 2010

Położenie odcinka
← Poprzedni

Mroczna strona księżyca

Następny →

Dzień Czarnego Słońca, część 1: Inwazja

[[Transkrypt:{{{nazwa}}}|Transkrypt]]
Koszmary i marzenia (ang. Nightmares and Daydreams) to czterdziesty dziewiąty odcinek serialu animowanego Awatar: Legenda Aanga. Jego premiera miała miejsce 16 listopada 2007 roku w Stanach Zjednoczonych i 2 sierpnia 2010 roku w Polsce.

Streszczenie Edytuj

Drużyna szuka miejsca na odpoczynek, bo za 4 dni Inwazja na Naród Ognia. Aang sie dopiero o tym dowiedział, i się denerwuje. Ma koszmary i nie może spać. W nocy próbuje walczyć. Nie bez powodu tytuł brzmi "Nightmares and Daydreams", co w przetłumaczeniu brzmi: "Nocne koszmary i dzienne sny". Drużyna stara się mu pomóc: Katara zabiera go nad gorące żródło i będzie z nim ćwiczyć jogę, Toph mu robi masaż Magii Ziemi, a Sokka robi Angowi "terapię", ale wszyscy pomagają mu bezskutecznie. Aang później idzie nad urwisko, a Katara za nim, a Aang mówi że nie może już dłużej wytrzymać mówi jej że ją kocha i całuje, ale tak naprawdę mówił to w myślach. Potem z Aangiem jest jeszcze gorzej, wydaje mu się, że Appa i Momo walczą. Pod koniec odcinka znajduję łóżko z wełny owiec, okazuje się że zrobili je Sokka, Katara i Toph. Wszyscy mówią mu że da radę pokonać władce ognia i ostatecznie awatar słodko śpi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki