FANDOM

Mula
Kotosarna
Informacje podstawowe
Środowisko

Bezdroża Duchów

Wykorzystanie

transport

Informacje chronologiczne
Debiut

"Początki, część 1"

Kotosarna to hybrydowe stworzenie żyjące w erze Raavy. Jest to szlachetne zwierzę, które można oswoić, czego przykładem jest Mula, zwierzęcy towarzysz Awatara Wana.[1]

Anatomia Edytuj

Kotosarna to czworonożny ssak z ciałem sarny bądź jelenia oraz twarzą kota. Jego głowa i ciało pokryte są głównie jasnobrązową sierścią, a znaczna część jego podbrzusza i ogon są białe. Łapy kotosarny są białe i wyposażone w chowane pazury, podobnie jak u kota. Z głowy zwierzęcia wystają dwa białe rogi. Posiada dwa czarne kłaczki, rozciągające się od wierzchołka każdego ucha aż do białych włosów obejmujących wewnętrzną powierzchnię małżowiny usznej. Na twarzy kotosarny widoczne są ciemne linie, które ciągną się od wewnętrznej krawędzi oka w kierunku nosa.[1]

Nawiązanie Edytuj

Zabarwieniem i ogólną fizjologią kotosarna przypomina antylopę widłorogą, podczas gdy twarz i łapy są podobne do tych u kota domowego. Dzięki kępkom na szczycie uszu kotosarnę można przyrównać też do karakala, bardziej znanego jako ryś stepowy.

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 DiMartino, Michael Dante (scenariusz) & Heck, Colin (reżyseria). (18 października 2013). "Początki, część 1". Legenda Korry. Sezon 1. Odcinek 19. Nickelodeon.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki