FANDOM

Fire Lord portraits

Królewska Galeria zawiera portrety poprzednich Ogień Lordów.

Królewska Galeria jest korytarz wewnątrz Pałacu Królewskiego z Narodu Ognia zawierającej duże portrety poprzednich Ogień Lordów, w tym Ozai, Azulon, Sozin i dwóch bezimiennych Ogień Lordów. Każdy portret przedstawia ogień Pana ktory trzyma kulę ognia, aby wyrazić swoje mistrzostwo ochrony przeciwpożarowej i obrazów, które podsumowują wydarzenia podczas jego podawania. Na przykład, portret ma żołnierzy, Sozin kieruje ogniem oraz kometa, która oznacza jego gromadzenie wojskowe, początek wojny stuletniej, liczne reformy swojego rządu, i oczywiście nadejście.

Znane Zdjęcia Edytuj

Portret dziadka Sozina Edytuj

Sozin's grandfather painting

Szaty dziadka Lord Ognia Sozina są nieco mniej ozdobne niż szaty widziane za życia Aang.

Ten nienazwany Lord Ognia był dziadkiem Lorda Ognia Sozina.

Ten portret Ognia reprezentuje tradycyjny strój w ogniu Pana, ale ubrania są nieco mniej efektowne stroje widoczne w trakcie trwania zespołu Avatar.

Ogień Pan otoczony jest kwiatami na nogi. Człowiek wielkiego projektu, który przypomina płatki kwiatu. Tak jak w przypadku wszystkich innych portretów Ogień Lordów, słońce malowane bezpośrednio za głową orzeczenia. W tym konkretnym obrazie, słońce wydaje się miec za ciemny cień księżyca, ewentualnie co oznacza zaćmienie.

Portret ojca Sozina Edytuj

Sozin's father painting

Szaty ojciec Lorda Ognia Sozina zawierają bardziej ozdobne złote ozdoby niż poprzedniego Ogień Pana.

Jest to portret ojca Ogień Pan Sozina i dziadek Lord Ognia Azulon.

Sukienka ognia Pana w tym portrecie jest bardzo podobna do strojów swoich trzech kolejnych następców Sozina i Ozaia. W przeciwieństwie do poprzedniej serii kostiumów, kostiumy te zawierają bardziej ozdobne złote ozdoby. Ojciec Sozin jest również reprezentowany przez jego portret w Kontroli Ognia.

Obraz tego, co wydaje się być gwiazdą za gasnącym księżycem, reprezentujące cztery punkty kardynalne, pokazany w lewej ręce Pana Ognia, z podobnym symbolem na nogi.Portret zawiera również wiele chmur i reprezentuje czerwone słońce.

Portret Sozina Edytuj

Sozin1

Portret Sozina przedstawia go podczas powstania pierwszych kolonii Narodu Ognia.

Oficjalny portret Pana Sozina reprezentuje go, gdy pojawił się w jego pierwszej konfrontacji z Avatar Roko.Wieku władca ma akcenty szarości w jego włosach i brodzie.

Sozin pokazany z przewijania w jednej ręce i kulą ognia w drugiej. Nad jego głową jest Wielka kometa, która została użyta do zniszczenia nomadów powietrza, konflikt, który rozpoczął wojne stuletnia. Położony u podnóża Sozina, pięciu członków armii Narodu Ognia przez Kontroli Ognia. Z tyłu głowy jest brąz słoneczny.

Portret Azulona Edytuj

Azulon's portrait

Portret Lord Ognia Azulona reprezentuje go jako młodego człowieka.

Portret Azulona reprezentuje go jako znacznie młodszego od niego. Słońce za głowie ma czarną obwódke, a jego strój jest dokładnie taki sam, jak jego ojca, z wyjątkiem powłoki złota na nowym kawałkiem szaty wiszące z jego talii.

Słońce za głowę patrząc, Azulon blokuje księżyc i stoi na żółwiu, zwierzę amfibii, które reprezentuje ich triumfy zarówno morskich i lądowych.

Portret Ozaia Edytuj

Ozai's portrait

Portret Lord Ognia Ozaia jest najbardziej ozdobny ze wszystkich obrazow.

Ostateczny portret pokoju, reprezentujący Pana Ozai, jest najbardziej kolorowy ze wszystkich zdjęć. Ozaia pokazano z czarną kontrola ognia i ma wiele kominów metalowych przekładni i za nim, co stanowi postęp w technologii i przemysłu pionier w czasie jego rządów.

Duży czerwony i złoty wzór jest namalowany za Ozaiem. Podobnie jak wszystkie poprzednie portrety, Ozai jest reprezentowany słońcem za głowa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki