FANDOM

Catacumbas de Cristal

Katakumby

Katakumby Glass, to nazwa nadana do starożytnego miasta Ba Sing Se, zbudowanym z zielonych kryształów. Znajduje się poniżej Pałacu Królewskiego w Ba Sing Se.

Historia Edytuj

180px-Aang y iroh buscando la prision

Aang i Iroh szukaja Katare i Zuko

W czasach starożytnych przed Avatar, Ba Sing Se było proste podziemne miasto wykute przez Mistrza Ziemi. Wykopali oni aż znaleźli jasne kryształy, które zaczął rysować. Kryształy są obecnie zajęte jako wspólnego źródła światła dla mieszkańców królestwa. Ale gdy metropolia rozszerzył się wraz z upływem czasu, to miejsce zostało opuszczone, będąc pod ziemią, i pobyt o nazwie "Kryształowe katakumbach". Dawni mieszkańcy miasta zaczęli żyć w wielkim mieście, a miejsce nadal notowana dziedzictwo Królestwa Ziemi, ale bez mieszkańców. Używane tylko jako atrakcja turystyczna. Katakumby były nie tylko w całej serii w odcinku "The Crossroads of Destiny", gdy Azula używają jaskinię jako nowego domu Dai Li.

Opis Edytuj

Casas en las Catacumbas de Cristal

Kryształy w katakumbach

Katakumby to ogromna miejsce, było miasto przed. Ten wykonany z kryształów, które w końcu będzie mieć kluczowe znaczenie dla przetrwania mieszkańców Królestwa Ziemi. To był dom z pierwszych osadników w Ba Sing Se, który ostatecznie ewoluował i stał się najlepszym na świecie społeczeństwo Avatar, w zakresie architektury i organizacji, które doprowadziło do stolicy, by stać się najpotężniejszym miastem świata. Duże kamienne kolumny umieszczone w regularnych odstępach czasu, aby wspierać ciężki dach i zapobiec jej jaskiń in The City Light dostarczyły naturalnie jasnych kryształów, które rozprzestrzeniają się na ścianach i podłodze.

Zobacz Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki