FANDOM

Water Tribe emblem.png Mag wody
Kya
琪亞
Kya
Informacje biograficzne
Narodowość

Plemię Wody

Pochodzenie

Południowe Plemię Wody

Wiek

Ok. 50

Narodziny

Brak

Opis fizyczny
Płeć

Kobieta

Oczy

Niebieskie

Włosy

Siwe ( brązowe w młodości)

Skóra

Śniada

Informacje osobowe
Ulubiona broń

Magia wody

Zajęcie
  • Mistrz magii wody
  • Mistrz uzdrawiania
Debiut

Duch rebeliantów

Kya – drugie z trójki dzieci Katary i Aanga, ich jedyna córka i jedyny mag wody z rodzeństwa. Pierwszy raz pojawia się w odcinku Zbuntowany duch. W Księdze II: Duchy pomaga Drużynie Korry pokonać Mroczne duchy. W Księdze III: Zmiana pomaga pokonać Czerwony Lotos.

Historia Edytuj

Aang, Katara, and their children.png

Kya na zdjeciu rodzinnym.

Dorastając, Kya i jej starszy brat, Bumi , drażnili i brutalne bawili się z młodszym bratem Tenzinem . Choć trójka rodzeństwa utrzymywane stosunkowo zdrowe relacje, Kya i Bumi stali daleko za ojcem ze względu na jego ratowanie kultury magów powietrza i szkolenia Tenzin, jedynego potomka będącego magiem powietrza. W związku z tym, Kya miała silniejsze więzi ze Katara , który uczył ją magiem wody. W tym procesie, Kya rozwinął swoją moc i zdolności do uzdrawiania.

Kya podróżował na całym świecie, Tenzin opisał to jako "szukanie siebie". Jednak po odejściu Aang jest w 153 ASC, Kya powróciła do Południowego Plemienia Wody i razem z matką przeżywała żałobę.

170 AG Edytuj

Kya w roku 170 AG opiekowala sie swoja matka od kad zmarl jej ojciec Avatar Aang.Po tym jak Katara postanowila uczyc Korre magi wody Kya wyruszyla w podroz po swiecie.

171 AG Edytuj

W 171 AG, Kya uczestniczyło Glacier Festival Alkohol w Południowego Plemienia Wody. Ona czekała na przybycie swoich braci w doku, z niecierpliwością pozdrowienia jej siostrzenica , Jinora , stwierdzając jednocześnie, że Tenzin nie przyniósł jego rodzinę wokół wystarczająco blisko .

Bumi and Kya teasing Tenzin.png

Kya, Bumi i Tenzin.

Jak przywitała jej młodszego brata , ona żartobliwie przedstawiła strach Tenzin jest z nią jako powód , dlaczego nigdy nie odwiedził . Studiowała królewską ucztę na cześć szefa Unalaq , podczas którego pozornie uratował Tenzina kiedy Bumi została drażni go , choć używane okazję dźgnięcie w nim również. Tej nocy, Kya został obudzony przez atak ciemnym duchem , choć do czasu dotarł , jednostka została już uspokoił przez Unalaq . Widziała , jak Korra podziękował Tenzin jego kierunkiem do tej pory, choć uznał, że ona już nie potrzebuje jego usług .

Jakiś czas później, Kya wraz z bumi i Katara , przyszedł do Tenzin off , gdy przygotowywał się do startu w kierunku południowej świątyni powietrza . Skończyło się na towarzyszące jej młodszego brata, za namową matki , radośnie wyrażając jej zapał , aby zobaczyć "Wyluzowany wakacje Tenzin " .Przybywając na południowym Air Temple, Kya i bumi nie były traktowane z takim samym szacunkiem jak Tenzin i jego rodziny , jak jeden Air Acolyte nawet nie wiedziałem , że Aang nie miał żadnych innych dzieci , wierząc Kya i jej brata , aby być sługami . Rosły jeszcze bardziej zirytowany , kiedykobieta przeprosiła za ich brak umiejętności airbending .

Kya chiding Tenzin.png

Kya skarzy sie na Tenzina

Podczas swojego pobytu w południowej Air Temple, Kya wykorzystywane jej czas na relaks i żartować z jej braci . Jednak, gdy Tenzin wyraził radość z posiadania jego rodzeństwo wokół , jak to przypomniał mu wszystkich wakacji zabrali jak dzieci z ich ojcem , Kya wzrosła zirytowany , jak ona i Bumi gdzie nigdy nie jest częścią tych wakacji . Jednak jej nastrój rozjaśniła gdy Jinora i Meelo przybył również. Kiedy okazało się, że Ikki uciekła , zasugerowała , że ona i jej dwaj bracia będą szukać dla niej razem. Jednak przez zmierzchu , nadal nie znalazł żadnego śladu młodego Władca Wiatru .

Kiedy Tenzin dumał , że zniknięcie Ikki był prawdopodobnie jego wina , Kya szybko się z nim zgodzić , wyjaśniając, że prawdopodobnie był zbyt zajęty swoim obowiązku Republic Miasto że zapomniał spędzić czas ze swoimi dziećmi , tak jak Aang był z im . Zbeształa Tenzin za to, że na fałszywe wrażenie , że oni wszyscy nie miała happy- go- lucky dzieciństwa, kiedy to nie byłprzypadek dla niej i bumi . Jak Tenzin próbował uniknąć rozmowy na ten temat dalej , że wyśmiewali go za jego "techniki klasycznej airbending " unikania rzeczy , kiedy się trudne. Nawet pozapadła noc ,trio kontynuowali poszukiwania Ikki z Bumi zabawne rodzeństwo ze wspaniałych opowieści na jego ostatniej misji poszukiwawczo- ratowniczych .

Jak jej bracia zaczęli kłócić się ,zirytowany Kya zostawili je do niego i ruszył na znalezienie pierwszy ślad swojej siostrzenicy , a mianowicie ślady prowadzące w dół szlakiem obok wodospadu . Jak Kya i Tenzin przeniesiony do wykonaj wydruki , Bumi zasugerował, że schodzą poprzez wodospadu jak to będzie znacznie szybciej . Kya przeciwieństwie pomysł początkowo , stwierdzając, żeciemność i śliskie skały stałaby siębardzo niebezpieczna podróż , ale po Bumi śmiało stwierdzić, że gdyby ,nie- bender , może sobie drogę w dół , to nie powinno być żadnych problemów dla dwojga giętarki , ona i Tenzin szybko udali się w dół , za pomocą swoich zginania walki. Osiągnięcie dolną drogę przed jej starszego brata , ona wyśmiewali go o wolnym tempie , choć wzrósł zaniepokojony,emerytowany dowódca poślizgnął się i spadł całą drogę w dół do wody.

Kya teasing Bumi.png

Kya i Tenzin krzycza na Bumiego

Kya zaczął leczenia rannego bumi , ale szybko się do kłótni z nim nad jego niedojrzałości nad ich gięcia umiejętności. Jednak, gdy Tenzin stwierdził, że musiał byćodpowiedzialny jeden z trójki , Kya wzrosła zły z nim , jak również, odrzucając jego wniosek , stwierdzając , że jestjedynym, który wziął na siebie odpowiedzialność za opiekę nad matką , gdy ich ojciec zmarł . Argument szybko nasiliły , wracając do sedna sprawy , że Tenzin był mocno faworyzowany przez Aang i sprawiał, że jego jedynym obowiązkiem prowadzenia spuścizny Aang jest , w przeciwieństwie do robić z rodzeństwem . Zirytowany , ona stwierdziła, że ​​nigdy nie powinna była dołączyć Tenzin na jego wakacje , coś jej bracia szybko zgodzili się . Kya i Bumi krótko zgodził się wrócić do świątyni, by zobaczyć, czy Ikki wrócił , gdy Tenzin patrzył na własną rękę.

Kya, Bumi, and Tenzin.png

Kya pokazuje rodzenstwu zdjecie rodzinne

Następnego dnia, Kya znaleziono bumi w sanktuarium świątyni powietrza , patrząc na ich ojca posągu. Słysząc jej brata bez odpowiedzi poszukiwania zgody ich ojca , przytuliła go , zapewniając byłego dowódcę , że Aang najbardziej zdecydowanie być z niego dumni .

Po Tenzin wrócił z Ikki , który przeprosił za dumping swoje frustracje o ich tata na niego i pokazał jej rodzeństwozdjęcie z nich wraz z rodzicami , gdy byli młodsi , że otrzymała od Katara zanim opuścił Południowego Plemienia Wody . kilka dni później, była świadkiem w zachwycie , jak jej najstarszy siostrzeniec zaaranżowane katta lemur skrzydlaty pokazu lotniczego .

Kya suspects.png

Kya i jej najstarsza siostrzenica , podejrzewając ją, że cos ukrywa

Po przybyciu do świątyni Eastern Air , Kya zaangażowany w dyskusję z jej starszego brata , nazywając go kłamcą jestdla twierdząc , że kiedyś właścicielem rock - rzucanie konkurs przeciwko earthbender . Ich rozmowa została przerwana , gdy Tenzin ogłosiły plan na dzień. Jednak zanim mogli wyruszyć na zwiedzanie świątyni , Korra przybył , mile zaskakując wszystkich . Była w szoku , aby dowiedzieć się wydarzenia mieli nieodebrane przez się zamykał od świata zewnętrznego . Kiedy okazało się, że Korra potrzebne , aby wejść do świata duchów , Kya próbował pomóc jak tylko mogła , a po instrukcje Tenzin starannie umieszczając kadzidełka . Jednak wyszła obwiniany przez kapitana airbending jego braku przejść na Ducha Świata . Nie naciśnij sprawę i został rozproszony przez Jinora który uciekł , pozornie goni coś . Jednak, gdy Kya zapytaliśmy o to , Jinora szczotkowanego ją i wyszedł , pozostawiając Kya do własnych podejrzeń .

Kya , Jinora i Korra Kya uspokaja Jinora że Tenzin nie jest zły na nią , na jej zazdrosny jedynie zdolność do łączenia się z duchami w sposób, że nie może .Kya wrócił do świątyni powietrza , gdzie ze zdumieniem usłyszał Tenzin za confessionKya , Jinora i KorraKya uspokaja Jinora NIE JEST ZE Tenzin na nia wściekły , Po prostu zazdrosny nad JEJ SIE Wykop zrobić łączenia oo duchami w taki sposób , ZE NIE moze . że nigdy nie było z duchem świata przed .

Kya, Jinora, and Korra.png

Kya uspokaja Jinora że Tenzin nie jest na nią wściekły , po prostu zazdrosny nad jej zdolność do łączenia się z duchami w taki sposób , że nie może .

Kiedy Korra podkreślić jej pilność aby dostać się do Ducha Świata , Kya rozpatrzony swoich podejrzeniach i pchnął Jinora nie jest na nią wściekły , po prostu zazdrosny nad jej zdolność do łączenia się z duchami w taki sposób , że nie może .ujawnić swój sekret , a mianowicie , że została rozmawiał z duchami . Poniższa duchów ważka królikiem starożytnej medytacji okręgu , Kya zapewnił jej najstarszy siostrzenicę , że Tenzin nie był na nią wściekły , ale był tylko cierpi urażone ego .Jak dotarli na miejsce , Kya świadkiem Tenzin przeprowadzić ceremonię oczyszczającą . Jednakżerytuał zwrócił się rój nietoperzy , jak ciemne duchy , które natychmiast zaatakowali ich .

Ona chronione Jinora z jej ciała , aż Korra stosowane techniki oczyszczania Unalaq , by ich uspokoić .Kya spędził resztę dnia czeka z innymi , gdy Tenzin próbował przejechać z duchem świata poprzez medytację . Kiedy stało się jasne, że to nie zadziała , powiedziała bratu przestać być taki uparty i niech Jinora spełnić swoje przeznaczenie , prowadząc Korra w duchu świata . Jak Korra i Jinora przeszedł , Kya i jej bracia przypomniał za utrzymanie ciała bezpieczne , dopóki nie wrócił .

Jak dotarli na miejsce , Kya świadkiem Tenzin przeprowadzić ceremonię oczyszczającą . Jednakżerytuał zwrócił się rój nietoperzy , jak ciemne duchy , które natychmiast zaatakowali ich . Ona chronione Jinora z jej ciała , aż

Korra stosowane techniki oczyszczania Unalaq , by ich uspokoić .Kya spędził resztę dnia czeka z innymi , gdy Tenzin próbował przejechać z duchem świata poprzez medytację . Kiedy stało się jasne, że to nie zadziała , powiedziała bratu przestać być taki uparty i niech Jinora spełnić swoje przeznaczenie , prowadząc Korra w duchu świata . Jak Korra i Jinora przeszedł , Kya i jej bracia pozostał , aby ich organy bezpieczne , dopóki nie wrócił .

Gdy siedzieli przy ognisku obok ciał dziewcząt , Kya próbował pocieszyć jej młodszego brata, który martwił się o Jinora jest w duchu świata , wskazując, że jego córka była inteligentna i miała silny związek z duchami . Po Bumi się obraził na sugestię Tenzin że Korra i Jinora byłby bezbronny bez ich wyginania , Kya wtrącił , że sytuacja Bumi była inna ze względu na jego pozytywne nastawienie . Ona i Bumi zostały następnie doradza Tenzin trochę odpocząć , który zaproponował , aby podjąć pierwszą wartę . Przed leżącej , Kya powiedział mu, aby ich obudzić , jeśli potrzebował towarzystwa . Następnego ranka obudził nagłego zwrotu Korra do świata fizycznego Następniegrupa powróciła do Republic City, gdzie Korra usiłowanie petycji prezydentowi Raiko do pomocy przeciwko Unalaq ale nie powiodło się .

Kya heals Jinora.png

Kya probuje uzdrowic Jinore.

Kya wkrótce wśród tych świadectwo zwolnienia i zwolnienia Mako jest .Kya towarzyszy jej braci i zespołu Emblemat na pancernika dostarczonych przez Varrick powrotem na Biegun Południowy . W tym czasie , Kya stosować swoje zdolności lecznicze utrzymać Jinora . Na wieść o klęsce rebeliantów Południowe Plemię Wody "przesłuchanie ,partia przybyli do związku White Lotus , gdzie Kya przeszedł Jinora do opieki Katara jest . Następnie omówiono , jak przebić się przez blokadę Northerner okolic portal ducha Południowa . Asami wymyślił plan dla siebie , Mako i Bolin aby spowodować przekierowanie z dwupłatowca , podczas gdy inni latać w portalu Oogi . Jakopartia rozpoczęła swoje natarcie armia Północnej zostało objawione być wspierane przez ciemne duchy , którzy zaatakowali Oogi , ważenie go.

Korra i Kya próbował odeprzeć ciemne duchy , ale nie było zbyt wiele, co ostatecznie prowadzi do wychwytywania Drużyny Awatara . Jednak Kya pozostały optymistyczne , jako że uniknął schwytania Bumi , choć nie wypełnić Tenzin z ufnością . Wkrótce stał korygowane Bumi slajdu do namiotu , gdzie ich odbyło się i uwolnił ich . Podczas Asami wrócił do związku z Tonraq , Oogi , Naga i Pabu , inni wyruszyli w portalu . Tenzin , Kya , a następnie podzielić się Bumi aby znaleźć Jinora podczas Korra iinne walczył Unalaq .Jako trzy rodzeństwa wędrował Spirit World, Bumi bezskutecznie wzywany na duchu Jinora za . Następnie zasugerował, że zatrudniają swoich umiejętności śledzenia , ale Kya obalić jego plan , wskazując, że duchy nie mogą nawet zostawić ślady . Potem próbowałem medytacji przed wskazując przy jej lewej stronie , twierdząc, że Jinora był w bezpośrednim duchowej energii była czujnika ale Bumi obalone , że nie było energii duchowej w każdym kierunku .

Angry spider spirit.png

Bumi , Kya , i Tenzin obudzić ciemny pająk ducha , antagonizowania go w procesie .

Tenzin postanowił potrzebowali przewodnik ducha , aleduch scorpion - pająk próbował rekrutować nie było to przyjazne , goni trio z urwiska . W końcu zacząć chodzić w kółko przed napotykając ducha Iroh za , którego nie widział od czterdziestu lat . Po wyjaśnieniu ich dylemat , Iroh dał im tajemnicze porady , co dało Tenzina wgląd w jaki sposób znaleźć Jinora .

Przyniósł je do ducha scorpion - pająk i sprowokowała go , wywołując ducha uchwycić rodzeństwo i wpłacić je w Fog of Lost Souls . Jak szukali mgłę na Jinora , natknęli Zhao, który pomylił Tenzin do Aanga , zmuszając Kya i Bumi wyrzucić go. Rodzeństwo im związać się ze sobą , aby uniknąć zgubienia ale powoli ulegają wpływem mgły za . Bumi przekonał się, że był otoczony przez kanibali i Kya zapomniała ona nawet ma rodzinę ijak uciekł . Na szczęście , Tenzin był w stanie zaakceptować jego samooceny wątpliwości , powodującmgła rozproszyć i zbierał zarówno Jinora i rodzeństwo . Jednak Jinora wyczuł zniszczenie Raava .

Po przejściu światła ducha motyla prowadzić Jej ojciec, ciotka i wuj z ducha świata , zniknęła . Kya i jej bracia , a następnie powrócił do świata fizycznego , gdzie znaleźć Korra , Mako i Bolin nieprzytomny w śniegu i nosić je z powrotem do Ducha Świata , gdzie duch wody Kya używa ich leczyć . Jak Korra ubolewał jej do niezatrzymywania Unalaq i Vaatu z fuzji w Dark Avatar i ochrony Raava , Kya zachęcać Tenzin pomóc Avatar .

Bumi and Kya affected by the fog spirit.png

Kya i jej bracia w Mgle zgubionych dusz.

Tenzin pokazał Korra Drzewo czasie, gdzie przejawia własną duszę , która rozrosła się do gigantycznych rozmiarów i zniknął za pośrednictwem połączonego portalu duchów. Jednak ciemne duchy zbieżne na drzewie , aby w organizmie Korra , zmuszając partię jej bronić . Ale nawet dołączył Desna i Eska ,grupa zostali przytłoczeni i zmuszony dowydrążonego drzewa . Na szczęście duch Korra powrócił wraz z Raava i Jinora , powodując ciemne duchy zniknąć w jasnym świetle . Zostały one następnie świadkiem Korra ponownego utrwalania z Raava , odtwarzając Avatar Ducha . Po powrocie do świata fizycznego , Kya był wśród tych, w południowej Plemienia Wody , gdzie Korra ogłoszonej niezależności plemienia , Tonraq zostanie wybranynowy szef i nowy wiek, w którym ludzie i duchy powinny współistnieć . 

Nowa Era Edytuj

Kya feels changes in Bumi's aura.png

Bumi mowi Kyai i reszcie ze jest magiem, lecz ona go wysmiewa

Kya po wydarzeniach z Harmonicznej Konwergencji zostaje na wyspie Tenzina ktory wyrusz do swiatyni magow powietrza. To ona jako pierwsza dowiaduje sie o zdolnosciach Bumiego. Kya razem z Pema pilnuje nowych magow powietrza ktorzy ucza sie nowych technik od Meelo i Ikki.Podczas gdy Ikki i Meelo zaczeli uczyc nowego ucznia Dawa przychodzi Zaheer ktory mowi ze ma na imie Yuru i jest magiem powietrza i chce sie tutaj uczyc. W sao Fu druzyna oglada wspaniale miasto, widzi bardzo duzy pomnik Toph Beifong, potem znajduja sie w pomieszczeniu z tancerkami i poznaja Suyin ktora mowi im ze miasto jest jej. Korra mowi im ze przyszli by szukac magow powietrza i ze sa z Miasta Republiki, Suyin mowi ze tam ma siostre Lin.Meelo szkoli nowych magow mowi im ze maja "być liściem" i wysyła je do paneli szkoleniowych. Wszyscy magowie nieuchronnie zawodzą, aż Zaheer trudu udaje się przez bramy . Kya przybywa i informuje airbenders że Tenzin przybył do Świątyni Północnej i chce resztę magow powietrza w Miescie i ze moze do niego dołączyć. Zaheer pyta, czy Awatar będzie w świątyni.

Kya pursues Zaheer.png

Po realizacji tożsamość Yuru, Kya atakuje Magia wody Zaheera.

Tymczasem Zaheer przeszukuje biura Tenzina i potknięcia na łańcuszku łożyska pisanie Guru laghima. Ikki wchodzi do pokoju i informuje go, że nikt nie jest dozwolone wewnątrz badania oprócz ojca, ale ona zostaje odrzucona do łóżka przez Kya, który zaczyna przesłuchiwać Zaheer o jego wszechstronnej wiedzy o historii. Kya uznaje Zaheer za kim jest, co skłoniło go do ucieczki do świątyni funkcjonariuszy.Kya zaczyna atakowac Zaheera mimo to. Uderza go silnnymi pociskami lodu i wody , potem macka wody uderza go o ziemie po czym Zaheer podnosi sie i zadaje jej cios lecz ta wstaje i znow zaczyna walczyc lecz bez skutku, Zaheer wygrywa i ucieka.

Bumi holding on.png

Kya i Bumi uwiezieni nad przepascia.

Bumi był na dziedzińcu z innymi gdy Tenzin i Meelo zbliżyli się do niego, ostrzegając go, że Zaheer i gang przyjechał i że musi zaczac akcje ewakuacji. Bumi udał się do pokoju medytacji gdzie Kya, Opal medytowaly, Bumi ostrzegl je. Jednak wszyscy wkrótce zostali otoczeni i zebrani by Zaheer, Ghazan i Ming-Hua;Powiedzieli im ze beda bezpieczni kiedy beda pracowac z nimi. Tenzin sie nie zgodzil i zaataowal. Bumi w czasie walki z Ming-Hua zostal zepchniety w przepasc razem z Kya. Meelo, Jinora i Ikki probowaly pomagac w walce.

Bumi i Kya stwierdzeni przez gang i przewiezieni do jaskini na terenie kilku kilometrów od świątyni wraz z resztą mieszkańców świątyni, gdzie wszyscy zostali przykuci do podłogi. Drużyna Avatara, przedarł się przez ścianę i uratował ich, podniesiono Bumiego przez Lin Beifong i kiedy ona powiedział, że nie wygląda zbyt dobrze, starał się powiedzieć, że czuje się świetnie, choć najmniejszy ruch uczynil mu bol. Wspomagany , został umieszczony na skale, z której pozycji mógłby oglądac bitwę między Korra i Zaheerem i wymówić jego niedowierzanie nad zdolnością Zaheer do latania razem z Kya.

Bumi i Kya wrócili do domu z każdym, gdzie otrzymali odpowiednia opieke. Dwa tygodnie później, byli świadkiem ceremonii Jinory jako ich najstarszej siostrzenicy.

Charakter: Edytuj

Kya and Bumi hug.png

Kya przytula Bumiego

Pema w odcinku ,,Witaj w Mieście Republiki pyta się Katary:Czy Tenzin i jego rodzeństwo też byli tacy zwariowani? Katara odpowiada jej na to:Kaya i Bumi z pewnością,ale Tenzin zawsze był...raczej poważny. Można wywnioskować,że Kaya i Bumi mają podobne charaktery,a w odcinku ,,Koniec gry'' po raz pierwszy widzimy Bumiego gdy stoi na okręcie. Zachowuje się wtedy dziwacznie (robi dziwne gesty,miny itp).

Nawet w odcinku ,,Trupy w szafie' Generał Iroh II powiedział o Bumim:Jest troche dziki... więc możliwe,że Kaya jest równie ,,dzika' jak jej brat.

Kaya moze i ma dziki charakter ale jest mila czula osobom ukazuje to ocinek drugej ksiegi Księga II - Duchy Kaya wita sie tam ze swoimi siostrzencami Kya w odcinku portal ducha wykazala sie troska i opieka w stosunku do braci A takze pocieszała Bumiego który był smutny ze nie jest magiem.Ma bardzo dobre relacje z Bumim niz z Tenzinem.

Katara wspomnieć, że Tenzin, gdy dorastałem, zawsze miał bardzo inną osobowość niż jego starsze rodzeństwo, a jego starsza siostra Kya był hałaśliwy, zachował bardziej poważny i spokojny sposób bycia. Kya uwielbia tease jej najmłodszego brata, i podczas dorastania, lubi grać w gry z niego surowca, powodując Tenzin bać nią kilka razy.

Magia Edytuj

Kya waterbending.png

Kya uzywa magi wody

Kaya została przeszkolona przez matkę w magii wody,  jest biegła w wykorzystaniu swoich magicznych zdolności. Szczególnie,  wyróżnia się w uzdrowianiu, częściowo ze względu n to iż rozwijała tę umiejętność   w czasie swojej podróży na całym świecie przed śmiercią Aang.

Uzdrawianie Edytuj

Kya healing Bumi.png

Kya uzdrawia Bumiego

Jej zdolności uzdrawiania pozwoliła jej zachować energię Jinoray w płynie, i poczucie, że jej energie są poślizgiem. Niemniej jednak,  musi się jeszcze rozwinąć by być na poziomie matki. Kya używa bukłaku w walce. Z małą ilością wody, jest w stanie odeprzeć wiele ciemnych duchów.

Ciekawostki Edytuj

  • Jako jedyna odziedziczyła magię wody od matki.
  • Przez wiele lat podróżowała po świecie.
  • Posiada dobre relacje ze swoją bratanicą - Jinorą.
  • Jest mistrzynią magi wody i uzdrawiania ale nie wiadomo czy włada magią krwi.

Drzewo genealogiczne Edytuj

           Rohanna|y|Tarnazin
                      |^|

| Kanna|~|Pakku| |Tahyej | |!|_ |Hakoda|y|Kya|_ | |,|- |^|- |.|_ | Sokka| |Katara |~ |y|~ |Aang|_ | | | | |, |- |-|- |+|- |- |-|.|_ | | | |Bumi | | Kya| |Tenzin|y|Pema|_ | | | | | | | | |,|- |- |- |v|- |^|- |v|- |-|-|.| |_ | | | | | | | | Jinora | | Ikki | |Meelo| |Rohan|_ }}

Więcej z Fandomu

Losowa wiki