FANDOM

Szablon:Ujednoznacznienie Szablon:PostaćBoxWoda Kya (pilot) - był, w przeważającej części, niedoświadczony waterbender który głównie pełnił funkcję macierzyńską rysunku pomimo oznak czegoś innego, gdy mówi do Aang. Położyła ogromne znaczenie na nadziei i determinacji.

Historia Edytuj

Kya , Aang i jej brat Sokka , były ucieczki Zuko , który był na pokładzie statku. Oni napotkał węża morskiego , ale zajęło zainteresowanie statku Zuko jest zamiast nich , co pozwoliło im się uciec na wyspę . Kiedy tam, Kya praktykowane jej waterbending , ale nie był w stanie kontrolować to dobrze ; Aang zaproponował jej kilka rad i wykazać prawidłową postawę nóg. Gdy Sokka zażądał pomagają poszukiwania pożywienia , Kya był niechętnie opuszczają Aanga ", największego na ostatniej nadziei " , a więc Sokka poszedł w irytacja . Kya i Aang czekaliśmy i zaangażowany w rozmowy nieco niezręcznej przed Momo zaalarmował ich na niebezpieczeństwo.

200px-Pilot - Aang glides by

Kiedy dotarli do bazy Narodu Ognia i zobaczył Sokka zostały podjęte , Kya postanowił udać się po niego, ale powiedział Aang zostać ukryty . Ona został pojmany , a także, ale odmówił ujawnienia miejsca pobytu Aang jest . Gdy Aang przyleciał , szokującej wszystkich, żołnierze rzucali Sokka i ją do dołu . Po Sokka nie udało się uciec i znaleźćsytuacja jest beznadziejna , Kya próbował waterbend wodę kapiącą w ich boksie. Okazało się, że był duży zbiornik wody i Kya udało się dostać je przesuwając wodę do studni , niosąc ją i Sokka się . Gdy zostali otoczeni przez żołnierzy , Aang przeleciał , chwycił je i uciekł . Przerażony Kya krzyczał i przeniósł się trzymać Aang . [1]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki