FANDOM

Lau Gan-Lan
Lau Gan-Lan
Informacje biograficzne
Narodowość

Miasto Republiki, Zjednoczona Republika Narodów

Pochodzenie

Królestwo Ziemi[2]

Opis fizyczny
Płeć

mężczyzna

Włosy

szare

Informacje osobowe
Wrogowie

Hiroshi Sato, Zakłady Przyszłość, Równościowcy

Zajęcie

biznesmen

Pozycja
  • Dyrektor generalny Kapuścianej Korporacji
  • Wyższej klasy obywatel Zjednoczonej Republiki
Przynależność

Kapuściana Korporacja

Debiut

"Pokłosie"

Lau Gan-Lan jest synem sprzedawcy kapusty i aktualnym właścicielem Kapuścianej Korporacji, firmy rywalizującej z Zakładami Przyszłość w Mieście Republiki.[2] Został wrobiony przez Hiroshiego Sato jako producent uzbrojenia dla Równościowców.[1]

Historia Edytuj

W 170 AG, siły policyjne magii metalu zostały powiadomione o rzekomych powiązaniach Lau Gan-Lana z Równościowcami. Po znalezieniu wystarczających dowodów, policja weszła do siedziby Kapuścianej Korporacji i aresztowała go. Mimo zapewnień, że zarzuty były fałszywe, władze przystąpiły do zamrożenia jego aktywów i zamknięcia korporacji. Później, kiedy odkryto, że Hiroshi Sato wrobił Lau, mężczyzna został uwolniony.[1]

Drzewo genealogiczne Edytuj

Sprzedawca kapusty

nieznana kobieta

Lau

Występy Edytuj

Legenda Korry Edytuj

Księga I: Powietrze (气) Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Lau krzyknął "Tylko nie moją korporację!", kiedy jego firma została zamknięta. Fraza ta jest uderzająco podobna do zdania "Moja kapustka!", słynnego tekstu jego ojca.
  • W oryginalnej wersji, Lau podkładał głos James Sie, który podkładał także głos jego ojca w "Awatar: Legenda Aanga".
  • Lau Gan-Lan to gra chińskich słów , oznaczającego tytuł "Pan", oraz 甘藍, oznaczającego "dzika kapusta": jego nazwisko można zatem przetłumaczyć jako "Pan Kapusta".

Przypisy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki