FANDOM

Lefty
Lefty
Informacje podstawowe
Status

żyje

Magia

Magia powietrza

Wykorzystanie

Transportowanie i wspomaganie

Informacje chronologiczne
Debiut

Odcinki/Pierwotni Magowie Powietrza

Lefty jest to dziecko latającego bizona, który związany jest z Kaim po ataku na Świątynie powietrza przez Czerwony Lotos.

Historia Edytuj

Kai and the baby bison

Kai bawi sie z dzieckiem bizona poraz pierwszy.

W polnocnej swiatyni powietrza tego samego dnia Jinora i Kai siedzieli na wzgorzu i mowili o lataniu lecz Jinora nie chciala leciec ale Kai ja zmusil wiec ruszyli, nagle zauwazyli male latajace bizony , byli zaszokowani ze co one robia same przy rzece, Kai podlecial do nich, Jinora zaczela krzyczec zeby uwazal bo moze zjawic sie matka i tak sie stalo. Matka mlodych bizonow byla gotowa do ataku lecz Jinora pomogla Kaiemu.

Bumi był na dziedzińcu z innymi gdy Tenzin i Meelo zbliżyli się do niego, ostrzegając go, że Zaheer i gang przyjechał i że musi zaczac akcje ewakuacji. Bumi udał się do pokoju medytacji gdzie Kya, Opal medytowaly, Bumi ostrzegl je. Jednak wszyscy wkrótce zostali otoczeni i zebrani by Zaheer, Ghazan i Ming-Hua;Powiedzieli im ze beda bezpieczni kiedy beda pracowac z nimi. Tenzin sie nie zgodzil i zaataowal. Bumi w czasie walki z Ming-Hua zostal zepchniety w przepasc razem z Kya.

Lefty help Kai

Lefty pomaga Kaiemu sie wydostac z drzewa.

Meelo, Jinora i Ikki probowaly pomagac w walce. Kai walczyl z P'Li jednak ona wrzucila go w przepasc. Jinora zalamala sie kiedy zobaczyla Kaiego spadajacego. Lefty zbudzil Kaiego i razem udali sie pomuc druzynie.

Mako, Bolin i Asami spotykają Ghazan w Północnej Świątyni Powietrza, gdzie prowadzi ich do pobitego Tenzina i, co wydaje się być magowie powietrza zakładnikami. Mako dzwoni do Korry ktorej mowi ze magowie powietrza to tylko marionetki Ming-Hua. Oszustwo Zaheera powoduje, ze Korra walczy mimo wszystko, z Tonraqiem i Metalem Klanu. Po krótkiej walce, Ghazan i Ming-Hua zostawiaja Mako, Bolina, Asami i Tenzina w lawie, Bolin buduje prowizoryczne tunele by uniknąć lawy. Pomimo jego starań, Tonraq jest wyrzucany z klifu, ale uratowany przez Kuvira, natomiast Su zabija P'Li przez uszczelnienie głowę z metalu w trakcie spalania. Zaheer rani Lin i Su, ucieka z Korra.

Kiedy tunele Bolina sięgają w martwym punkcie na wzgórzu, Bolin próbuje odciąć lawe, w wyniku, oficjalnie staje sie magiem lawy. Wkrótce potem, ku zaskoczeniu Tenzina jest Kai i jego bizon Lefty, zabiera grupe do pozostalych.Ghazan i Ming-Hua zbliżyli sie do Zaheera który medytuje, prosząc o nowe zdolności. Jak powiedział, w jaki sposób doszedł do umiejętności, Ming-Hua wątpliwość gdzie jest P'Li .Zaheer powiedział jej, że poświęciła się dla kosztów. W głębi jaskini, Korra została zamknięta z łańcuchami , mogla tylko tkac maly ogien z ust.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki