FANDOM

The Legend of Korra The Art of the Animated Series, Book One

Okładka

Legenda Korry sztuka Animacji  Książka jest napisana przez Michaela sztuka Dante Dimartino, Bryan Konietzko i Joaquim Dos Santos, na podstawie pierwszej książki The Legend of Korra. Podobny do swojego poprzednika, książka jest wygląd wnętrza rozwoju i procesu twórczego, który przeszedł serię zanim zaczął powietrzu, w tym setki wstępnych prac serialu, a także podpisy od twórców.Pokrywać się z San Diego Comic-Con, sztuka została wydana książka w dniu 19 lipca, 2013 uderza w rynek o tydzień wcześniej niż w oryginalnym 24 lipca daty wydania. Obejmuje ona 144 stron, a następnie zostaną kolejne trzy książki o sztuce dla każdej kolejnej książce The Legend of Korra.

Tresć Edytuj

Korra and a metalbender

Wczesna koncepcja Korra i metalbender, które inspirowane sceny pościgu w "Witamy w Republic City".

Książka zawiera dwa wstępy autorem zarówno Michael Dante Dimartino i Bryan Konietzko. Istnieje dwanaście rozdziałów, z których każdy koncentruje się na określonym odcinku, jeden rozdział sztuki pomocniczej, a jednym z pierwszych pomysłów rozwojowych; Jedynym wyjątkiem jest rozdział szósty, który zawiera informacje na temat zarówno "ducha rywalizacji" i "Zwycięzcą jest. .. ".Jak Legend of Korra została zasadniczo śladami swojego poprzednika, twórcy chcieli, aby upewnić się, że charakter Korra byłby "godny" w następnym wcieleniu.Początkowy wygląd Korra była rozumiana w bardzo krótkim czasie, jednak zajęło to kilka miesięcy na Bryan, Joaquim i Ki Hyun Ryu sfinalizować jej projekt.

Mako i Bolin pierwotnie stworzony, aby pomóc zilustrować radykalnych zmian, które zaszły w siedemdziesięciu lat od końca sto lat wojny, takie jak mieszanie się kultur. Oba znaki przeszedł kilka zmian, jednak najbardziej radykalne projekty są, że z Bolin. Dos Santos początkowo chciał obie postacie mają silne nosy, jednak zdecydowano się na. Bolin zawsze będzie mieć nieco uproszczone i naiwne spojrzenie na świat, jednak charakter Mako w pierwotnie miał znacznie więcej Dickensian lub przemysłowe Wiek czuć, jak był dostawcą dla dwóch, dorastał bardziej cyniczny i poważne.Okazuje się, że charakter Amon był wspólny wysiłek między Bryan i Joaquim. Podczas Joaquim koncentruje się na ubranie, Bryan czerpał inspirację z chińskich i koreańskich maski i facepaint w celu stworzenia prostego i jeszcze niezapomniany maskę, która może stać się "symbolem rewolucji Equalist". W przeciwieństwie do tego, strój na porucznika był bardzo zainspirowany wzorów epoki steampunk i technologii, takich jak opakowanie na plecach, że dostarczanej energii do jego broni.

Amon concept

Pierwszy rysunek Amona.

Okazuje się, że charakter Amon był wspólny wysiłek między Bryan i Joaquim. Podczas Joaquim koncentruje się na ubranie, Bryan czerpał inspirację z chińskich i koreańskich maski i facepaint w celu stworzenia prostego i jeszcze niezapomniany maskę, która może stać się "symbolem rewolucji Equalist". W przeciwieństwie do tego, strój na porucznika był bardzo zainspirowany wzorów epoki steampunk i technologii, takich jak opakowanie na plecach, że dostarczanej energii do jego broni.

Pierwsze rysunki bohaterow Edytuj

Zobacz Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki