FANDOM

Loban
Loban
Informacje biograficzne
Narodowość

Krolestwo ziemi

Pochodzenie

Narod Ognia

Wiek

brak

Narodziny

brak

Śmierć

brak

Opis fizyczny
Płeć

Mezczyzna

Oczy

brazowe

Włosy

brazowe (broda)

Informacje osobowe
Ulubiona broń

brak

Zajęcie

pracownik oczyszczalni

Przynależność

Oczyszczalnia

Debiut

Strzelanina cześć 1

Loban był jednym z założycieli i właścicieli Pożarnej Rafinerii i wuj Satoru.

Historia Edytuj

Podczas wojny stuletniej Loban natknąłem powierzchni ziemi bogatej w zasoby naturalne ale był początkowo w stanie go rozwijać, ponieważ ziemia była na terytorium Królestwa Ziemi i był z Narodu Ognia. Jednakże po zakończeniu wojny, doszedł do porozumienia z partnerem biznesowym Ziemia Brytania, Lao Beifong i skonstruowane glinianych Pożar Rafinerii na ziemi aby wydobywać z jego wpłaty środków. Myśli o ekspansji Loban lewo Satoru za jednodniowym 102 ASC podczas gdy on i Lao wyjazd do Yu Dao na spotkanie biznesowe w próbie strajku umowę z nowym rządem miasta o budowie linii kolejowej do połączenia miasta z rafinerii. Kiedy wrócił, jednak zauważył że jedna z drogich maszyn fabryki zostały wyniosły przez Toph Beifong i oskarżył swojego siostrzeńca ubolewając, oddanie go za.

Satoru chastised.png

Satoru zostaje skarcony przez Lobana.

W Rafinerii Toph Beifong próbuje porozmawiać z ojcem, Lao Beifong, który udaje, że ma córkę i prosi nieobrobionego Rhinos escort by wywalili Avatara i jego przyjaciół z tego związku. Satoru również zostal skarcony przez wuja do zniszczenia zautomatyzowaną linię produkcji w wyniku trzęsienia ziemi i poprosił, aby przestraszony mag wrócić do pracy pod groźbą zwolnienia.Walka wybucha między najemnikami i zespołem Avatara . Podczas konfrontacji, Aang zauważa, że ​​niektózy z najemników są nowe Rough Rhinos, i rozmawia ze swoim przeciwnikiem, Utor, odkrywa, że ​​niektórzy z członków grupy były częścią Armii Narodu Ognia podczas sto lat wojny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki