FANDOM

Windsurfing

Lotnia Aanga

Lotnia Aang jest Aang narzędzie wsparcia, które często stosuje się do pomocy w airbending, najbardziej godnym uwagi przykładem jest latać. Kiedyś dwa drążki, jego oryginalny, który został ręcznie przez mnichów Air Nomad i nowego stworzonego przez mechanicysta i jego syna Teo.  On również włączyć go z jego waterbending i earthbending.

Orginalna Lotnia Edytuj

Aang gliding merrily

Aang na swojej lotni

Oryginalny zespół Aang był cienkie , długie, drewniane , używane przez Aanga nie tylko jako narzędzie , ale także jako narzędzie do manipulowania prądy powietrzne z airbending . Z personelu , że był w stanie wysłać silne podmuchy powietrza w kierunku swoich wrogów wywoływać mniejsze skrzydło na pracowników jako miniaturowy wentylator. Mógł też używać go jako szybowiec , jak przyszedł z parą składania pomarańczowy skrzydła . został ręcznie wykonane przez mnichów z Południowej świątyni Powietrza . Aang był bardzo przywiązany do jego personelu , jak stał się zły, gdy Toph stosować go jako dziadek do orzechów . Aang obudził się kilka tygodni po upadku Ba Sing Se, dotkniętego od ran odniesionych przez postrzelony w plecy z pioruna przez Azula . Z gniewem na jego awarii pokonania księżniczki Narodu Ognia w stolicy Królestwa Ziemi , Aang wziął szybowiec atakować Narodu Ognia czołowo . Aang nie był na tyle silny , i stracił szybowiec na morzu , podczas silnego sztormu . Aang przetrwał burzę , i ostatecznie został znaleziony przez swoich przyjaciół na Crescent Island, gdyszybowiec wyrzucone na brzeg , nieodwracalnie uszkodzona . Jednak Aang wiedział, że takieurządzenie będzie ujawnić swoją tożsamość , a więc opuścił go spalić w pobliskiej rzece lawy . 

Nowa lotnia Edytuj

200px-Aang's new glider

Aang ze swoja nowa lotnia

Aang został zmuszony do podróży do Narodu Ognia bez personelu aż do Dnia Czarnego Słońca , w dniu , w którym inne narody inwazji na Naród Ognia . Gdysiły inwazyjne przybyły z Ziemi Brytanii, mechanicysta , jednego z sojuszników gangu z powietrza Świątyni Północnej, stworzył nowy personel do Aanga , który był cieńszy i wyposażone w niebieskie składanymi skrzydłami i płetwy ogonowej , i rozmieszczone skrzydła poprzez mechanizmy sprężynowe . Humorystyczny , nieco banalna funkcja byławbudowana komora przekąskę , która pobudzać Aang podczas lotu . Chociaż , że to dodatkowa funkcja nieco frywolny na początku, Aang ostatecznie okazało się przydatne podczas solowej podróży do konfrontacji Lord Ognia Ozai .Aang umieścić ten personel do dobrego wykorzystania w trakcie inwazji , gdyż działał bardzo podobnie jak jego stary szybowiec , choć nie mógł skorzystać z mniejszych skrzydeł wysłać potężny podmuch powietrza , jak mógł ze swoim starym pracowników . od końca wojny stuletniej pozostawał w posiadaniu Aang jest . On przede wszystkim nie używać jego szybowiec w jego walce przeciwko Ozai , jak opuścił ją z powrotem na Ember Wyspa kiedy nieświadomie wyjazd do żółwia lwa . Katara stosować jego personel jako próbkę zapachu dla shirshu czerwcu , Nyla , w bezowocnej próbie próbują wyśledzić Aang.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki