FANDOM

Ludobójstwo Nomadów Powietrza
Ludobójstwo Nomadów Powietrza
Informacje historyczne
Miejsca

Świątynie Powietrza

Skutki
Strony konfliktu
  • Nomadowie powietrza
Dowódcy
  • Nomadowie
Występy
Pierwsze pojawienie

Odcinki/Awatar i Władca Ognia

Ostatnie pojawienie

Odcinki/Awatar i Władca Ognia

Rzeźnia Nomadów Powietrza katastrofa w historii świata Avatara, gdy przez agresje Narodu Ognia został prawie całkowicie zniszczony cały naród. Jest uważany za punkt odniesienia wojny, która trwała przez sto lat.

Historia Edytuj

Władca Ognia Sozin wykluł plan wojny i podporządkowania wszystkich narodów, Narodowi Ognia przez wiele lat. Jednak to zapobiegł Awatar Roko, którego obowiązkiem było utrzymanie równowagi w świecie. Śmierć Roko tylko z powodu wybuchu wulkanu na wyspie pozwoliło Sozinowi na prawdziwe intencje. Pan Ogień był na tej wyspie, i mógł uratować awatara, ale tego nie zrobił. To wydarzenie zidentyfikować jako pierwszy cel w wojnie Sozina - koczownicy powietrza, wśród których urodził się następny Awatar.

Sozin czekał kolejne dwanaście lat wiedząc, że przybędzie kometa, która później zostanie nazwana jego imieniem. Kometa miała pomnożyć moc magów ognia i pozwolić im zniszczyć za jednym zamachem wszystkie nomadów powietrza, ponieważ nie wiadomo, które z dzieci jest Avatarem.

Jego plan był w pełni wdrożony. Nie znam dokładnych szczegółów ataku na świątynie powietrza, takich jak techniki, które używał Naród Ognia, całkowitą liczbę ofiar. Można tylko przypuszczać, że ataki zostały przeprowadzone jednocześnie, ponieważ świątynie znajdują się w różnych częściach świata i przenieść żołnierzy w krótkim przedziale czasu kometa byłaby niemożliwa. Sami struktury świątyni, w tym rzeźby, mało dotkniętych atakiem, więc można powiedzieć, że to jest cel żołnierzy , a nie niszczenie świątyń.

Mnisi przepowiedzieli wojnę. Jedyne co mogli zrobić z ich strony było to, że powiedzieli ze Aang, jest Avatarem, gdy miał lat dwanaście, a nie szesnaście, jak oczekiwano według zwyczaju. Dowiedziawszy się, że jego ukochany mentor zostanie oddzielony od Gyatso, młody Awatar uciekł ze świątyni. Nad morzem, on i jego latające bizon Appa złowionych w burzy, został wrzucony do wody, gdzie stworzył wokół siebie kule lodu. Wewnątrz niej Aang spędził następne sto lat.

Gyatso's corpse.png

Szkielet Gyatso odnaleziony przez Aanga.

Nie wiadomo w jaki sposób, ale Sozin wiedział, że uciekł Aang z świątyni krótko przed inwazją. Najbliższych dwudziestu lat, Lord Ognia spędzony na wyszukiwaniu, Avatara, ale umarł, i nie wykonał tej misji.

Kiedy Aang wrócił do świątyni z nowymi przyjaciółmi Sokka i Katara zobaczyli szkielet swojego mistrza.

Po zakończeniu wojny stuletniej, ludzie powietrza stopniowo ożyli. Ale teraz wszyscy magowie powietrza - potomkowie Awatara Aang. Po Harmonijnym Zrównaniu w 171 AG zaczęli przybywać magowie powietrza z wielu stron Świata.  

Więcej z Fandomu

Losowa wiki