FANDOM

Spirit Emblem

"Ja jestem Matka twarzy ,Królową buź "
— Matka Twarzy

Mother of Faces
母亲的脸
Matka Twarzy
Pochodzenie

Świat Duchów

Informacje osobowe
Ulubiona broń

Odbieranie twarzy

Debiut

Poszukiwanie (część 2)

Ostatni występ

Poszukiwanie (część 2)

Matka Twarzy to duch, zamieszkujący w Dolinie Zapomnienia. Dysponuje ona umiejętnością zmieniania twarzy żywą istotom. Jest właścicielką wilka, który, podobnie jak wielu innych stworzeń w zapominalskich Valley. Jest także matką Kohna.

Historia Edytuj

Mother.

Matka twarzy spotyka Urse

Matka Twarzy zaczął tworzyć twarze na początku czasu, umieszczając kawałek siebie w każdej twarzy ona utworzona. Właśnie z powodu jej działań, które odrębność i tożsamość przyszedł na świat. W tym czasie, że stał się obcy jej syna, który później stał się znany jako Koh, twarz Stealer .Była często poszukiwane przez ludzi, którzy zazwyczaj wymaganych ją dać im nową twarz i tożsamość . Pomimo obrażony przez ludzi, gdy odrzucił twarzy miała stworzone dla nich, że żal je na tyle , aby udzielić ich wniosek . Jednak ona przyznać tylko jedną prośbę do jednego człowieka raz na sezon.

Gdy nadejdzie ten czas , że podróżuje przez zapominalskich Valley, po drodze jej duch wilk wybrał dla niej i spojrzał na człowieka , którego życzeniem ona przyznać . Podczas jednej ze swoich podróży przez las , spotkała Ikem , który mieszkał tam jako pustelnik , a ona została poproszona o przyznaniu mu nową twarz . Ona spełnione żądanie , umożliwiając mu powrót do Hira'a jako Noren i rozpocząć swoje nowe życie . 

W 95 ASC ,Matko Faces ponownie odwiedził Ikem , tym razem połączone przez Ursa , który również chciał mieć nową twarz , aby ukryć swoją tożsamość . Wielki Duch był zaskoczony, żetak piękna kobieta nie pragnie tego , więc zaproponował jej dużo Jasny twarz , aby sprawdzić jej szczerość . Ursa przyjął tę nową twarz , niezależnie od jej wyglądu . Wyczuwając , że Ursa przeżywała wielki ból emocjonalny ,duch oferowane wymazać jej wspomnienia , a także, choć ostrzeżenie byłego księżniczka Narodu Ognia , że nie pamiętam jej dzieci. Ursa przyjął dary , i Matka Faces dał jej nową tożsamość jako Noriko .  

Mother of Faces scoldig Aang

Matka twarzy zla na Aanga i nie zamierza pomagac Rafie i Misu.

W 102 ASC ,Matka Facesktora chce mniec nowa twarz podszedł Aang , który wychował się do niej przez ściskając jej na futra wilka . Wściekły , że ktoś użyje jej jako " wilk bestia obciążeń " , zażądała jego imię. W zamian poprosił o niej i powiedziała mu , że jestMatką Faces . Aang przekonał ją , aby zrobić drogę inną niż jednym wybranym przez jej wilk , i wyszedł z basenu inni byli na . Po przedstawieniu się , że pozostał nieugięty , że będzie udzielać tylko jedno życzenie . Misu otrzymał szansę wystąpienia z wnioskiem o nową twarz dla jej brata , Rafa , ale został przerwany przez Azula , który zapytał ducha , gdzie ona i matka Zuko jest , Ursa , był .

Matka Faces ujawnił nową tożsamość URSA jako Noriko , i zaczął tonąć z powrotem do basenu . Misu waterbent na duchu , aleMatka Faces upomniał ją do gięcia wodę jej świętym basenie przed cofnięty z powrotem pod wodą. Aang twierdził jej być okrutny nie przyznając drugie życzenie , skłania ducha ponownie wzrosnąć z basenu. Wyjaśniła, jak ona wykonane twarze i wydawało się, że ludzie zostali zanieczyszczając ją las i co jejniewolnikiem. Ona dalej upomniał Avatarem dla zanieczyszczając jej świętą basen i zbeształ ją i oświadczył mu tak źle, jak innych ludzi. Matka Faces zażądał Aang i jego przyjaciele opuścić las , siccing zwierząt spirytusowych na nich. Próbując się bronić, jeden z podmuchów powietrza Aang jest strącony Rafa maskę , ujawniając mu być anonimowa . Aang zauważył, jak podobne wydawało pracy Koh , który wzbudził Matkę zainteresowania twarze " , żądając jej zwierzęta milczeć .

The Mother of Faces approaches

Zuko z Noriko widza Matke twarzy

Po Aang powtórzył to, co wiedział o Koh , ujawniła , że był jej syn , i że nie byłoKo imię dała mu . Poprosiła Aang , jak poznał Koh , i słuchał , jak powiedział jej o swoich poprzednich spotkań . Matka dzieło Faces poczuł na twarzy Koh na Rafa , i od razu przywrócił go . Potem , gdy słuchała przeprosin Aang jest , który wyjaśnił, że są potrzebne dwie przysługi przywrócić dwie różne relacje . Matka Faces następnie je z zapominalskich Valley i ku Hira'a , gdzie znalazł i zwrócił Noriko jakby chciała zapamiętać jej stare życie jako Ursa . Przyjęła ofertę , aMatka Faces przywrócona jej wspomnienia i oryginalną twarz.

Umiejętności Edytuj

Faces of Ursa and Noriko

Matka Twarzy pokazuje Ursie jej nową twarz

Matka twarzy ma zdolnosc do odbierania twarzy i dania nowej.Ma podobne zdolnosci do Kohna.Matka twarzy takze potrafi tworzyc swoje wlasne zwierzeta.

Rodzina Edytuj

Matka Twarzy

Koh

Więcej z Fandomu

Losowa wiki