FANDOM

Spirit Emblem.png

"Przeciwieństwami? No pewnie."
"Próbowałem się opierać, ale ona przyczepiła się do mnie."
— May i Jim do Korry o swojej miłości.[1]

May i Jim
May i Jim
Opis fizyczny
Płeć

samica (May) i samiec (Jim)

Informacje osobowe
Sojusznicy

Iroh, Korra, duchy

Pozycja

duch

Przynależność

Świat Duchów

Debiut

"Nowa era duchowa"

May i Jim to duch żaby o dwóch głowach - głowa o niebieskich oczach to May, a o żółtych - Jim. Z czasem dwie głowy zakochały się w sobie i postanowiły się ożenić. Para świętowała swoje małżeństwo przy herbaciarni Iroh w pobliżu góry Hai-Riyo w Świecie Duchów.[1]

Historia Edytuj

May i Jim świętowali swoje małżeństwo przy herbaciarni Iroh. W uroczystości wzięło udział wiele duchów, wraz z Awatar Korrą, która początkowo wyraziła swoje nieporozumienie ze względu na fakt, że dzielą oni jedno ciało, a mimo to biorą ze sobą ślub. Potem para opowiedziała dziewczynie o swojej miłości.[1]

Gdy Korra miała emocjonalne załamanie po utracie Jinory, jej nagły wybuch negatywnej energii wpłynął na May i Jima, jak i na inne duchy w pobliżu, zmieniając je w mroczne duchy. Pod wpływem mroku oboje zaczęli się ze sobą kłócić, oskarżając się wzajemnie o urażenie młodej Awatar. Duchy wróciły do ​​normy, gdy Korra uspokoiła się i przeprosiła za swój wybuch.[1]

Osobowość i cechy charakteru Edytuj

May i Jim są kompletnymi przeciwnościami. Są przyjaznymi duchami, które z radością przyjęły Korrę, gdy ta przybyła na ich uroczystość. W przeciwieństwie do innych duchów, które stają się gwałtowne i wrogie po zostaniu mrocznymi, May i Jim zaczynają się kłócić i sprzeczać się ze sobą pod wpływem negatywnych emocji.

Występy Edytuj

Legenda Korry Edytuj

Księga II: Duchy (神靈) Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Hedrick, Tim (scenariusz) & Graham, Ian (reżyseria). (8 listopada 2013). "Nowa era duchowa". Legenda Korry. Sezon 1. Odcinek 22. Nickelodeon.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki