FANDOM

Republic City.png

Miasto Republiki

Miasto Republiki (ang.Republic City) to miasto, a zarazem miejsce akcji w w The Legend of Korra. Zostało założone przez Avatara Aanga i Władcę Ognia Zuko. W mieście dominuje zabudowa składająca się z wieżowców wzorowanych na tych z Shanghaju, Nowego Jorku, czy Hongkongu, a nawet Tokio. W Mieście Republiki rośnie przestępczość, a zbuntowani obywatele, jako Równościowcy chcą pozbawić magów władzy nad żywiołami. Leży o 20 km od środkowo-zachodniego półwyspu.

Miasta Edytuj

Republic City skyline.png

Miasta

W przeciwieństwie do innych wielkich miast świata, Miasto Republiki jest prawdziwym centrum metropolii miejskich.Miasto opracowało architektonicznego i technologicznego zaawansowania na budowę wyższych budynków w wyniku znacznego rozwoju wieżowców. Stylistycznie, miasto generalnie zawiera tradycyjne ornamenty ze znacznie bardziej zaawansowanych technik strukturalnych, takich jak projekt ratusza i Arena Pro-gięcia. Mimo to, nadal istnieją zabytki zbudowane w całości w tradycyjnym stylu, takie jak Air Temple Island. Pod miastem znajduje się rozbudowana sieć tuneli.Aglomeracja jest podzielona na wiele gmin.

Arena Pro-Magi Edytuj

Arena Pro-Magi

Pro-bending Arena overview.png

Arena Pro-Magi

Pro-gięcie jest najpopularniejszym sportem w Republic City, a oficjalne mecze pro-gięcie Pro odbywają się w Arenie gięcia miasta. Jako świadectwo popularności tego sportu, ten budynek ma złoty wygląd i świeci w nocy, co czyni go widocznym symbolem miasta.Arena jest wystarczająco przestronne, aby trzymać pierścień pro-zginanie, na którym zawodnicy rywalizować, duży basen z wodą znacznie poniżej pierścienia, i siedzenia na dużą liczbę widzów, które uczęszczają do każdej gry. arena jest jednym z Republiki najbardziej znane cuda kulturalne miasta, a ludzie z całego świata przyjeżdżają, aby odwiedzić i obejrzeć największy na świecie giętarki konkurować . 

Zatoka Yue Edytuj

Yue Bay at dawn.png

Zatoka Yue.

Zatoka Yue jest szeroki wlot wody znajduje się w Stanach Rzeczypospolitej Obojga Narodów. Łączy Republic Miasto do Mo Ce Morza i prowadzi bezpośrednio do wielu atrakcji turystycznych stolicy

Wyspa Pomnika Avatara Aanga Edytuj

Aang Island.png

Wyspa Pomnika Avatara Aanga.

Wyspa z pomnikiem Avatara Aanga jest to mała wysepka u wybrzeży Yue Bay, położona w pobliżu Air Temple Island. W hotelu znajduje się ogromny posąg nastoletniego Avatara Aanga utworzony przez Naród Ognia kilka lat po zakończeniu stu letniej wojny do zobaczenia w zatoce Republic City, gdzie stoi jako symbol pokoju i dobrej woli.Aanga przedstawiono w stroju Nomadów Powietrza, z naszyjnikiem który nosił przy Lordzie Ognia Zuko kiedy ogłosił koniec stu letniej wojny w dzień jego jego koronacji.

Demografia Edytuj

Equalist protest.png

Kampania Amona

Ludność Republic City to duży jak na standardy światowe i masowego napływu imigrantów z czterech krajów spowodował znaczne wyzwania demograficzne.Najważniejsze z tych wyzwań jest nierówność: luka w bogactwie są znaczne. Osiedlających się w mieście pojawia się nieświadomy tego zjawiska do czasu ich przybycia, gdy są one prezentowane ze znacznym zaskoczeniem.Uważa się Awatar wszystkich swoich obywateli, aby być "cieszył się" i był wstrząśnięty, aby odkryć włóczęgów w parku miejskim. Z tych trudnych warunkach, ludność wydaje się gotowy do miesza się do buntu przeciw postrzeganej elity gięcia.Protestujących wydatkowane stosunkowo niewiele wysiłku w wzbudza gniew w tłumie przed zirytowany Korra.

Ciekawostki Edytuj

  • Statua Aanga byla inspirowana Statua wolnosci w Nowym Yorku
  • Miasto Republiki było tworzone na wzór Tokyo.
  • Republika Miasto ma trzy gazety, z których dwa są elementarna Times i Republika Reporter.

Zobacz Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki