FANDOM

250px-Naval mine

Miny

Miny wybuchowe wykorzystywane przez Equalists zatopić statki morskie. Rozmieszczone pod wodą, te kopalnie detonacji przy uderzeniu z niczego, że styka się z nimi i stworzyć ogromny wybuch zdolny paraliżując pancernik Zjednoczonych Sił.

Historia Edytuj

Korra's waterspout

Korra zatrzymuje wojska

Po okupacji Equalist Republiki City, zjednoczone siły, dowodzone przez generała Iroh, niespodziewanie spotkał żadnego oporu przy wejściu portu miasta. Jak flota trafiła bliżej metropolii, że wpadli w zasadzkę, gdy flota popłynął w prawo w polu minowym ułożonym pod powierzchnią portu. Odpoczynku tuż pod powierzchnią wody, kopalnie niezauważone aż w końcu uderzył kilka pancerników je; one zadane masywny uszkodzonych kadłubów okrętowych, pozostawiając ich z komisji w wodzie. Iroh kazał wodę i earthbender żołnierzy detonować miny, ale pancerniki były łatwym celem dla eskadry biplanów, że byli w drodze do zbombardować wrażliwej floty w zamieszaniu kopalń.Potem pojawia sie Korra z druzyna i zatrzymuja wroga.

Konstrukcja Edytuj

200px-Battleship striking a mine

Wybuchajaca Mina

Marynarki kopalniach stosowane przez równościowcow się kształt kulisty i pokryte tępych poganiaczy który zawierał spłonki, który po uderzeniu przez innego obiektu, takiego jak naczynie, zdetonować ładunek główny znajdujący się w środku kulistej powłoki.Tworzone przez podmuch tej opłaty wystarczy, aby sparaliżować pancernik lub spowodować ogromne szkody w obszarze bezpośrednio dotkniętym przez zarazę .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki