FANDOM

Ten artykuł dotyczy prawdziwego świata.
Odcinek-Mistrzowie magii ognia.png
"Mistrzowie magii ognia"
Informacje
Księga

Ogień

Odcinek

53/61

Premiera
(Polska)

11 sierpnia 2010

Położenie odcinka
← Poprzedni

Zachodnia Świątynia Powietrza (odcinek)

Następny →

Wrząca Skała, część 1

[[Transkrypt:{{{nazwa}}}|Transkrypt]]
Mistrzowie magii ognia (ang. The Firebending Masters) to pięćdziesiąty trzeci odcinek serialu animowanego Awatar: Legenda Aanga. Jego premiera miała miejsce 15 lipca 2008 roku w Stanach Zjednoczonych i 11 sierpnia 2010 roku w Polsce.

Streszczenie Edytuj

Zuko próbuje uczyć Aanga Magii Ognia, lecz okazuje się że stracił całą moc, z powodu zmienienia strony - jego gniew do Awatara, który była napędem do magii ognia skończył się. Postanawiają udać się do ruin miasta Magów Słońca, którzy już nie istnieją. Podczas gdy szukają innego, pierwotnego źródła magii ognia, Zuko wyjawia Aangowi że jego dziadek spowodował wyginęcie pierwszych magów ognia - smoków. Aang i Zuko dostają się do starej świątyni i uczą się Tańca Smoka. Wpadają w pułapkę, z której wyciągają ich Magowie Słońca. Aang i Zuko proszą magów o naukę magii, a oni odsyłają ich do mistrzów. Tymi mistrzami okazują się smoki! Dzięki Tańcowi Smoka mistrzowie nauczyli Zuka i Aanga pierwotnego źróła magii ognia i ukazali im, że ogień to nie tylko zniszczenie, ale i życie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki