FANDOM

Air Nomads emblem.png
Momo
模模
Momo
Informacje biograficzne
Narodowość

Nomadowie Powietrza

Pochodzenie

Południowa Świątynia Powietrza

Narodziny

Brak

Opis fizyczny
Płeć

Mężczyzna

Oczy

Zielone

Skóra

Biała

Zajęcie

Zwierzęcy towarzysz

Przynależność

Drużyna Aanga

Debiut

Południowa Świątynia Powietrza

Ostatni występ

Kometa Sozina

Momo to latający lemur Aanga. Jest jednym z ostatnich przedstawicieli swojego gatunku. Przyjaciele znajdują go w Południowej Świątyni Powietrza. Na początku Sokka chce go zjeść na obiad, jednak Aang postanawia zaopiekować się zwierzątkiem i zabrać je ze sobą. Momo jest strasznie przywiązany do Appy. W jednym odcinku nawet szuka zaginionego przyjaciela.

Historia Edytuj

200px-Momo.png

Momo odnaleziony w światyni

Podczas wizyty w Południowej Świątyni Powietrza Aang, Katara i Sokka usłyszeli dziwny hałas. Obawiając się, że to wróg, ukryli się za dwoma posągami Avatara. Później okazało się, że to tylko ostatni latający lemur, gdyż cały gatunek został wybity. Aang zainteresował się nim i pragnął przyjąć go do drużyny(w przeciwieństwie do Sokki, który chciał zjeść Momo na obiad). Pościg wybuchła między Sokka i Aang , który ostatecznie doprowadził do odkrycia zwłok Aang Monk Gjaco jest . Następnie ,lemur umieszczono Sokka z ilością jedzenia . Aang postanowił zatrzymać lemura jako zwierzę domowe i nazwał go " Momo " , po tym jak ukradł księżyc brzoskwini z Sokka . Od tej chwili , Momo pozostał stałym dodatkiem do rodziny, towarzyszący zespołowi w ich podróży na całym świecie.

Relacje z Appą Edytuj

Appa y Momo.png

Momo i Appa.

Wszystkich członków grupy , Momo zdawał się dzielić bliższych relacji z Appa. Appa i Momo były w stanie komunikować się, jak je widział dzieląc się swoimi doświadczeniami podczas podróży oddzielnie przez tunele jaskini kochanków, i najwyraźniej zrozumiał. Appa i Momo czasami walczyli równie jedzenie. Czasami Appa boryka się z wybryków Momo . Zostało to wykazane przylatające bizon został złapany w gąszczu winorośli w bagno. Momo dwukrotnie dmuchnął w gwizdek i Appa ruszył za nim. Momo najwyraźniej czuł się zagubiony kiedy to Appa został skradziony , a kiedy Aang wymienia nazwę Appa , Momo spojrzał z nadzieją , a potem spojrzał ze smutnym wyrazem , gdy zdał sobie sprawę , że Appa nie było. On również nieustannie mylić postacie i przedmioty z nim i zawiązał kawałek jego futra wokół nogi. Ponadto , spaliśmy w ślady Appa na podłodze, które wykazują chęć zobaczyć go ponownie. W jednym z halucynacjami o Aanga , zaangażowany w krótkim konfliktu , walczą ze sobą na miecze samurajskie , ale walka ta nie jest faktycznie wykonywana.

Charakter Edytuj

Katara atop giant Momo.png

Wielki Momo w śnie Aanga

Momo jest troszeczke nieśmniały, czesto ucieka, boi sie wielu rzeczy a także jest bardzo hałaśliwy. Momo znany jest z tego, że kradnie, jest zlodziejaszkiem .Momo jest bardzo mały miał trudne kontakty ze zwierzętami. Aang kiedy był zmęczony uważał go za wielkiego, pokazuje to sen w którym Aang śni, że Momo jest taki duży jak Appa.

Ciekawostki Edytuj

  • Momo to tak naprawdę Mnich Gyatso.
  • To jedyny żywy gatunek lemura.
  • Momo lubiał denerwować Sokkę.
  • Często pomagał Aangowi w walkach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki