FANDOM

250px-Morishita
森下
Morishita
Informacje biograficzne
Narodowość

Narod Ognia

Pochodzenie

Narod Ognia

Wiek

brak

Narodziny

brak

Śmierć

brak

Opis fizyczny
Płeć

Mezczyzna

Oczy

brazowe

Włosy

Brazowe

Informacje osobowe
Ulubiona broń

Magia Ognia

Zajęcie

urzędnik państwowy

Przynależność

brak

Debiut

The Promise

Ostatni występ

The Promise

Morishita był organ Narodu Ognia Yu Dao Miasta, najstarszej kolonii Narodu Ognia, położony w zachodniej Królestwa Ziemi. Zstąpił z rodziny osadników, którzy służyli Panu Ognia pokoleń, Morishita był zagorzałym przeciwnikiem Ruchu Odnowy Harmony. Jego żona była Ziemia Mistrzu, jak jego córka, Kori.

Historia Edytuj

Podczas odbudowy Ruchu Harmonia , Yu Dao rozpocząć proces dekolonizacji . Jednakwiek kolonii , a także od stanu pierwszego kolonii ognia Nation , prowadzony do poszczególnych problemów. Po jego córka , Kori , próbował zabić Pana Ognia Zuko , Zuko osiągnęła Yu Tao , aby osobiście nadzorować demontaż kolonii. Jednak Morishita odmówił opuszczenia miasta , mówiąc Zuko , że niesłusznie Niech ziemia króla Avatar i zastraszyć go, aby zrobić coś złego do jego ludzi . Po Morishita porównaniu do Straży Pana Ozai , niekorzystnie , Zuko zaatakował , jednak nadal deciendo co myślisz , jasno powiedzieć, że nie było jak Zuko ojca Ozai ponieważ , mimo jego wad , nigdy nie byłtchórzem lub zdrajcą . To rozwścieczyło Zuko , w tym czasie , pani Morishita interweniował zapisać sterownicze . To, w połączeniu z odkryciem, że Kori był równieżZiemia Mistrz , Zuko zaskoczony wystarczy rozważyć swoje stanowisko w sprawie rozliczeń i wycofał swoje poparcie dla Ruchu na rzecz przywrócenia Harmonii .

Charakter Edytuj

Outspoken Morishita

Morishita nie bał się stanąć w obronie tego, co on wierzył, nawet jeśli oznaczało to sprzeciw tych, mocniejszy od niego.

Został oddany swojej rodzinie i wyraźnie nie odbyła się do teorii wyższości Narodu Ognia w rękach kogoś innego, kobieta zamężna Mistrz Tierra.Se pokazał wielką miłość do swojej rodziny, bronił po jego córkę zamach na Pana ognia Zuko nawet gróźb wobec. Bardzo zaniepokojony dobro swojego miasta, że zdecydowanie sprzeciwia się esfuersos Awatar mających na celu wyeliminowanie kolonii Narodu Ognia z Królestwa Ziemi, wierząc, że ponieważ rodzina mieszkała tam tak długo, jak byli obywatelemiejsce, jak ludzie w Stanach Tierra.Por tego powodu, pomyślał Zuko zbyt wysoka, biorąc pod uwagę słaby na Ziemi nie broniąc króla Avatar i umieścić w obronie osadników w ogniu Nation UK Ziemia, idąc nawet tak daleko, by nazwać go zdrajcą własnego narodu.

Rodzina Edytuj

Morishita

Pani. Morishita

Kori

Więcej z Fandomu

Losowa wiki