FANDOM

Unalaq and Vaatu merged
Mroczny Awatar
Narodowość

Unalaq

Północne Plemię Wody

Magia

Cztery Żywioły

Magia Wody

Inne

Pierwsze pojawienie

Unalaq

"Odcinki/Ciemność upada"

Mroczny Awatar  jest przeciwieństwem Awatara, i powstał z połączenia Vaatu i Unalaqa, tworząc postać ciemności i chaosu. Ciemny Awatar na celu zjednoczenia sfery fizycznych i duchowych, a także zapoczątkować nowego porządku światowego dziesięciu tysięcy lat ciemności, ale został pokonany przez astralnej projekcji Korra podczas Harmonijnego Zrównania 171 AG.

Historia Edytuj

W 171 AG, Unalaq zmusza Korrę do otwarcia duchowych portali twierdząc, że ma to przynieść pokój i jedność Plemionom Wody. Korra jednak się nie zgodziła. Wtedy Unalaq zaczął szukać pomocy u Vaatu uwięzionego w drzewie czasu.

Kilka dni później, kiedy Jinora i Korra weszły do Świata Duchów, zostału oddzielone. Unalaq znalazł Jinorę i porwał ją. Gdy Korra znalazła Jinorę, Unalaq zaczął szantażować młodą Awatar tym, że zniszczy jej duchy. Korra otworzyła drugi portal duchowy i po tym Vaatu został uwolniony ze swojego więzienia.

Raava and Vaatu

Z ciała Unalaga wychodzi Vaatu po czym swoja sila zatapia sie w twarz Korry i wyciaga z niej Raave

Podczas Harmonijnego Zrównania, Vaatu połąćzył się z Unalaq'iem tworząc tym samym Mrocznego Awatara oraz rozpoczął walkę z obecną Awatar. Walka na początku była ciężka. Korra musiała wykazać się bardzo dużą siłą, ale poległa i Unalaq wyrwał z jej ciała Raavę. Zabiając ją także odłączył Korrę i jej duchową więź z poprzednimi Awatarami. Po zabicu Raavu, Unalaq i Vaatu urośli i za pomocą światła zrównania udali się do Miasta Republiki

Kiedy dotarł do Miasta Republiki został zaatakowany przez intensywy atak Zjednoczone Siły, które go niestety go nie powstrzymał. Za to on uwolnił z siebie energię, dzięki której zniszczył statki, sterowce i samoloty. Gdy to zakończył zniszczył pomnik Aanga na Wyspie Pamięci i następnie rozproszył w całym mieście duchowe pnącza.

Dark versus light

Korra walczy z Vaatu

Przed dalszym zniszczeniem miasta przybyła Korra, która przybyła w formie olbrzyma z wewnętrznej energii jej ducha. Walka trwała przez jakiś czas i szansę na wygraną miała Korra, gdy zacząeła szukać w Vaatu Raavy. Próbowała ją wyjąć, ale wtedy UnaVaatu uwolnił mroczną energię odpcyhając dziewczynę. Był bliski zakończenia żywotu Korry. W ostatnim komencie przybył duch Jinory w świetle Raavy, co pokazało ducha Raavy w potworze. Korra odebrała mu ducha Raavy i na samym końcu oczyściła ducha Vaatu i Unalaqa niszcząc ich, rozpraszając tym samym ich energię.

Umiejętności Edytuj

Duch Edytuj

Unalaq becomes the Dark Avatar

Unalaq w Stanie ciemnego Avatara

Pomimo ograniczenia uzywanaia czterech żywiołów , potencjał zginanie Mrocznego Awatara można także znacznie zwiększona przez odmianie Avatar członkowskiego, w którym Vaatu zapewnia Unalaq się przypływ energii, który pozwala mu dokonać wielkich czynów waterbending, takich jak tworzenie duże fale w stanie rozproszyć kilka pancerników . W tym stanie, w blasku oczy Unalaq pomarańczowo-czerwony, w przeciwieństwie do białej poświaty widocznej gdy wchodzi do Avatara Avatar państwo. Ze względu na bycie w pełni świadomy swoich duchowych możliwości, Unalaq ma pełną kontrolę nad Avatar państwa, i jest w stanie uruchomić mechanizm, gdy uzna to za stosowne, aby używać .

Znani Awatarzy Edytuj

Zobacz Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki