FANDOM

Agrarian Zone

Mur Ba Sing Se widziany ze Sterowca.

Mur Ba Sing Se Wewnętrzna ściana jest masywna ziemnych barierą, która służy jako podstawowy obrońca rzeczywistego miasta Ba Sing Se po zewnętrznej ściany i ogromnej Rolnej Zone. W czasie wojny był stale strzeżony przez earthbenders którzy mogliby utworzyć otwór w niej, aby umożliwić przychodzący i wychodzący traffic.Due na ograniczoną przestrzeń ściany pozwoliły na rozwijającym się mieście, niektóre z domów dolnego pierścienia zostały zbudowane bezpośrednio na ścianę. Gdy miasto upadło w sto lat wojny, dziesiątki agentów Dai Li przyniósł ten mur w dół wraz z zewnętrznej ściany udzielenia ognia Nation Army dostęp do całego miasta.

Historia Edytuj

Azula zaatakowala Ba Sing Se , chciala podbic miasto lecz najpierw musiala zniszczyc mur wiertlem jednak jej sie to nie udalo.Potem potajemnie przebrala sie za wojowniczki kyoshi i zaatakowala od wewnatrz. Udany zamach Azula w Ba Sing Se miał poważne reperkusje dla reszty Królestwa Ziemi, który został poważnie osłabiony przez utratę ich ostatniej wielkiej twierdzy.Królestwo Ziemi wojskowej w szczególności został uszkodzony, a ich kierownictwo, Rada Five, został aresztowany.Zwycięstwo było tak pełne, że Katara zauważył później, że "Naród Ognia prawie wygrał wojnę, gdy wziął Ba Sing Se". Z upadku Królestwa Ziemi, Wody Naród stał się ostatni z czterech narodów jeszcze przejęta przez Naród Ognia. Jednak biorąc pod uwagę straty ponieśli w czasie wojny i ich małej armii, sami nie mogli liczyć na porażkę Narodu Ognia.W 171 ASC Korra przybywa razem z przyjaciolmi do Ba Sing Se w czasie podrozy zachwycaja sie murem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki