FANDOM

500px-Naga
Naga
Informacje biograficzne
Narodowość

Plemie wody

Pochodzenie

Plemie wody

Opis fizyczny
Płeć

Kobieta

Oczy

Niebieskie

Informacje osobowe
Ulubiona broń

cialo

Zajęcie

Zwierzęcy towarzysz

Debiut

Witaj w Mieście Republiki

Naga to polarny niedźwiedziopies Korry i jej najlepsza przyjaciółka. Bierze udział prawie we wszystkich przygodach.

Historia Edytuj

170 AG Edytuj

Naga concerned about Korra

Korra i Naga

Gdy Mako, Bolin, Asami i Korra utworzyli oficjalny sojusz, Naga służyła z początku środek transportu do patrolowania Miasta Republiki. Jednak zwierzę nie było w stanie nieść wszystkich przyjaciół jednocześnie.

Korra często podróżowała na Nadze. Zwierzę chętnie jej towarzyszyło.

Podczas gdy Korra była uwięziona przez Tarrloka, Naga szukała ją po zapachu do kryjówki mężczyzny, gdzie była Awatar. Zwierzę zaniosło wyczerpaną Korrę z powrotem do Miasta Republiki.

Naga często pomagała w walce i zastraszaniu wrogów, zwłaszcza Równościowców. Chroniła i czuwała nad Wyspą Powietrza.

200px-Naga freeing Asami, Bolin, and Iroh

Naga ratuje przyjaciół

Naga i Pabu uwolnili Asami, Bolina i Iroha z z celi na lotnisko Hiroshiego. Niedźwiedziopies pomógł w późniejszej walce i zniszczył kilka mechów, ochraniając towarzyszy

Razem z Korrą wróciły na Biegun Południowy, gdzie Katara miała pomóc Korze odzyskać magię. Po nieudanej próbie Korra wybiegła z chaty i dosiadłszy Nagi uciekła w kierunku klifu, gdzie spotkała Aanga.

171 AG Edytuj

Naga warning Korra

Korra uspokaja Nage

W nocy, podczas święta duchów, Naga obudziła się usłyszawszy coś z poza chaty Okazało się, że to Mroczny Duch, który zaatakował miejscowość.

Razem z Korrą szły do południowego portalu. Podczas podróży Naga wyczuła, że zbliżają się następne mroczne duchy i zaalarmowała ludzi z zespołu. Następnego dnia, gdy doszło do walki, Naga pomagała odstraszyć stwory.

Korra threatens Judge Hotah

Korra straszy Nagą Sedziego

Gdy Korra grozi sędziemu Hotahowi, Naga służy jako postrach. Kilka dni później, obie ścigają go. Uderzywszy w jego Satomobile skutecznie zatrzymują pojazd . Zwierzę groźnie warknąło na sędziego, aby przestrzec go przed ucieczką i kłamstwem. Korra ponownie grozi sędziemu, każąc Nadze otworzyć paszczę, by umieścić głowę sędziego pomiędzy zębami.

Naga towarzyszy Korze w drodze do Miasta Republiki, w celu szukania pomocy wojskowej dla potrzebującego Południowego Plemienia Wody. Próby przekonania prezydenta o pomoc zawiodły.

Roh-Tan and Juji

Naga jako Roh-Tan na premierze finalnego odcinka Przygód Nuktuka

Korra znów wyruszyła, tym razem bez Nagi, zostawiając ją pod opieką Varricka i Bolina. Naga zostaje zwierzęcym aktorem, w serialu "Przygody Nuktuka"

Gun is alarmed by Team Avatar's animal companions

Obecność Nagi w Ba Sing Se zaniepokoiła Guna, który kazał Bolinowi ją ukryć, ponieważ Hou-Ting, Królowa ziemi nie lubi zwierzat i ma na nie alergię.

Nowa Era Edytuj

Naga pomaga Korze w szukaniu nowych magów powietrza. Wiernie towarzyszy Drużynie Awatara.

W Ba Sing Se wywołuje alergie u Królowej Ziemi.

Ciekawostki Edytuj

  • Naga to anagram słowa Aang.
  • Naga i Pabu przypominają Momo i Appę z pierwszej części o Awatarze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki