FANDOM

Fire Nation emblem.png

Naród Ognia jest jedną z czterech nacji świata. Jest to monarchia absolutna kierowana przez Władcę Ognia.Geograficznie kontynent znajduje się na równiku planety w zachodniej półkuli, a składa się z kilku wysp, więc jest to archipelag. Naród Ognia jest domem dla niemal wszystkich magów ognia. Jest drugim co do wielkości krajem na świecie pod względem ludności i powierzchni. Gospodarka jest najbardziej rozwinięta na świecie, w silnym sektorze przemysłowym i rozległe technologicznych. Naród Ognia jako jedyny kraj posiada szkołę.Naród Ognia jest też prawdopodobnie jedynym krajem posiadającym hymn. Jest najbogadszym narodem na swiecie .

Geografia Edytuj

Fire Nation map.jpg

Wyspa Narodu Ognia

Naród Ognia znajduje się w archipelagu tropikalnych wysp wulkanicznych, z których wiele nadal jest aktywnych. Dają one narodowi nieograniczone źródło energii. Z powodu ciepłego i wilgotnego klimatu, Naród Ognia jest domem dla wielu rodzimych roślin i zwierząt, choć wyspy w dużej mierze składają się z surowych trawiastych równin, zawierających niewiele przyrody. Kilka podróży do Narodu Ognia, a nie inwazja kiedykolwiek zostały zamontowane na nim aż klubowy avatar i niektóre z ich sojuszników z ziemi Królestwa i Plemienia Wody zaatakował ląd podczas Dnia Czarnego Słońca w 100 ASC. Ludność Narodu Ognia jest głównie skoncentrowana w ośrodkach miejskich, choć mniejsze osady, wsie i miasteczka dot krajobraz, jak również.Stolica jest na największej wyspie, znajdującej się wewnątrz krateru dużej wulkanu. Istnieje również wiele zakładów przemysłowych, w których broń, czołgi i okręty są budowane w celu wspierania działań wojennych.

Miejsca Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki