FANDOM

250px-Spirit Oasis overview.png

Oaza Duchów

Oaza duchów - bujny ogród i staw znajdujący się w zatoce głęboko w Północnym Plemieniu Wody w stolicy na Biegunie Północnym. Został on stworzony przez Księżyc i Ducha Oceanu.  Chociaż na zewnątrz krajobraz jest wiecznie zamrożone, Oaza Duchów sam w sobie jest ciepły, niedoświadczony, i przyjemny. Jest to najbardziej spokojny i duchowe miejsce na biegónie północnym .

Historia Edytuj

200px-Spirit Oasis.png

świat duchów w północnym plemieniu wody

Blisko początku czasu , Tui i La ,Księżyc i Duch Oceanu, przeszedł ze świata duchów do świata śmiertelnych . Stworzyli oazę duchów i przyjął formę dwóch ryb koi pływających w stawie , krążąc sobą w nieustannym tańcu i wypychania .Wiele lat po tym , Avatar Kuruk przeznaczone poślubić Southern kobieta Plemienia Wody , Ummi , wewnątrz Oasis Duch . Jednak w noc poślubną , Ummi jechał przez most nad stawem Oasis Duch , kiedy został porwany i przewieziony do świata duchowego przez Złodziej twarzy , Koh karać Kuruk dla zaniedbując swoje obowiązki jako Awatara . Kuruk w pościg , ale nie mógł złapać Koh i Ummi . Koh następnie wziął twarz Ummi za . Dla pozostałych lat życia , Kuruk wyruszył do Oasis Duch na rocznicę ślubu i szukał swojej utraconej miłości . Chief Arnook i jego żona odwiedzili Oasis Duch wkrótce po ich noworodka córka została uznana za nieuleczalnie chorych . Umieścili ich córeczka w basenie i modlił się do księżyca i Ocean Spirits , prosząc ich , aby uratować jej życie . Kiedy duchy spełnione , włosy Yue stał się biały i zaczęła płakać .

KiedyNaród Ognia rozpoczął szturm na Northern Plemienia Wody , księżniczka Yue wniesiona Avatar Aang i Katara do Oasis Duch , aby Aang może przejechać do świata duchów . Aang powodzeniem wyjazd nad lecz gdy medytował ,wygnany książę Zuko , zakradli się do oazy i próbował go porwać . Katara starał się zatrzymać Zuko i miał przewagę, ale został pokonany , gdysłońce wzeszło i Zuko wybija ją. Prince następnie porwał ciało Aanga i wystartował wezamarzniętych poza oazy. 

Choć Aang została podjęta , w końcu wyszedł z transu i została odkryta w pobliżu osłabionym Zuko . Pojechał z powrotem do północnej Plemienia Wody z tożsamością księżyca and Spirits Ocean . Admirał Zhao ibyłego General Iroh ostatecznie trafiły do Oasis Duch z kilkoma żołnierzami firebending . Nie , admirał Zhao wyjaśnił, że wiadomo o tożsamości Tui i La przez jakiś czas, po znalezieniu informacji w ogromnej bibliotece. Ujawnił , że zamierza zabić ducha księżyca, które pozbawiłoby waterbenders ich władzy.Dowiedziawszy się tego , Iroh ostrzegał admirała , że jego działania może spowodować wielkie szkody , nie tylko dla waterbenders , ale dla całego świata , i że wróci cokolwiek Zhao nie do ryby dziesięciokrotnie. Zhao pojawiło się słuchał i wypuścił rybę z powrotem do wody , ale on nagle rozpoczęła wybuch pożaru w duchu , zabijając go . Moon następnie zniknął i wszystkie waterbenders w mieście stracił uprawnienia do zginania . Aang , jednak nie stracił nadziei. Jego tatuaże zaczęły świecić i wszedł do stawu. Tam połączył się z La i zaczęli niszczyć statki Narodu Ognia wojennych.

200px-Koizilla is born.png

Koizilla zaczyna tworzyć się na Ducha Oasis.

Tymczasem General Iroh zasugerował , że Yue porzucić swoje życie Tui bo odduch dał życie księżniczki , ona może być w stanie oddać. Yue zgodził , ale Sokka nie chciał jej . Yue powiedział, że to był jej obowiązek zrezygnować z życia, adwa pocałował i powiedział do widzenia zanim zniknęła . Tui i La zostały przywrócone i zaczął jeszcze raz, aby otaczać się w cyklu ciągłym jak księżyc pojawił . Admirał Zhao został zabity przez La w odwecie za jego działania w Oazie Duch . [4]Kilka tygodni po tym ,waterbending mistrz Pakku przedstawił swojego byłego ucznia , Katara , z fiolki z wodą z Oasis Duch . Powiedział, że miał " specjalne właściwości " . Katara przechowywane tę fiolkę całym przygód drużyny na ziemi Królestwa i później korzystać z wody w celu leczyć śmiertelne rany, które Księżniczka Azula zadał na Avatar. 

Opis Edytuj

Tui and La.png

Duch oceanu i księżyca Tui i La

Duch Oasis jestzaciszne zatoczki zlokalizowany u podstawy wodospadu za wodza świątyni. To niezwykłe miejsce jestbujny , ciepły, tropikalna oaza icentrum wszelkiej aktywności duchowej w całej Bieguna Północnego . Plemię uważa, że​​energia księżyca i Ocean Spirits utrzymujeoaza stale ciepło i kwitnie. Jest mały staw ibrama duch znajduje się na trawiastym wyspie. Podczas każdej pełni księżyca ,plemię czyni ofiarę duchom w podziękowaniu za ich ochronę poprzez wprowadzanie żywności i obiektów pod bramą oazy . W stawie w środku Oasis Duch pływać dwa koi ryby, jeden czarny i jeden biały , którzy pojawiają się zwyczajne , ale w rzeczywistości na ocean i Księżyc Spirits , Tui i La

Duchowe EdytujOasis Spirit jest najbardziej duchowe miejsce w północnej Plemienia Wody . W rzeczywistości, Księżyc i Ocean Spirits się przebywania w nim w postaci dwóch koi ryb. Avatar może wejść do świata duchowego poprzez tego miejsca poprzez medytację. Jest mocno do zrozumienia, że​​dno stawu jestwejście do świata duchów , jak Koh przemierzał z drugiej strony , aby pobrać Ummi .

Oznaczenie na mapie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki