FANDOM

Siege of the North
Oblężenie Północy
Informacje chronologiczne
Poprzednie
wydarzenie

Pojedynek Katary z Pakku

Informacje historyczne
Początek

Zima 99/100 AG

Miejsca

Plemie Wody

Skutki
Strony konfliktu
Dowódcy
  • brak
  • brak
Występy
Pierwsze pojawienie

Odcinki/Oblężenie Północy

Ostatnie pojawienie

Odcinki/Oblężenie Północy

Oblężenie Północy była to ogromna bitwa pomiędzy  Północnym plemieniem Wody i Narodem Ognia na Biegunie Północnym. Siły Północnego Plemienia Wody, prowadzone przez szefa Arnook Avatar Aang, i bronił cywilizacji plemienia z oblegającenia marynarki i piechoty z Narodu Ognia, kierowany przez admirała Zhao . Głównie dzięki Avatar Aang i duchowi ocenu La, bitwy zakończyła się upokarzającą klęską dla Narodu Ognia i istotnego zwycięstwa strategicznego  Plemienia Wody. 

Pojedynek Edytuj

200px-Fire Nation sieg Northern Tribe

Naród ognia atakuje

Plemię Wody przeciwdziałałało poprzez zamrożenie i niszczenie statków Narodu Ognia. Zhao wysłanł jeden okręt by zniszczyć wielkie ściany lodu broniące miasta, ale  został on szybko zablokowany przez Awatara Aanga i magów wody. Aang postanowił wyruszyć do walki z okrętów wojennych, wyłączenie co najmniej kilkanaście Przed udaniem się do miasta o zachodzie słońca z wyczerpania. Tymczasem szef Arnook zorganizowała tajną misję, aby wyeliminować admirała Zhao przez wielozadaniowych jego prawa zięć przyszły, Hahn, z wejściem na pokład okrętu flagowego Narodu Ognia i przechwytywanie lub zabicie swojego dowódcę.

Wysiłki okazały się daremne z powodu niekompetencji Hahna.Po dniu ciężkim ostrzałem, Iroh poinformowała Zhao trzymać ogień i wznowić atak następnego dnia, ze względu na rozszerzanego zdolności Księżyc przez waterbenders. Po zmroku, Aang wszedł do świata duchów, szukając pomocy duchów Księżyc i ocean. Jednak wkrótce po wejściu do świata duchów, Książę Zuko przybył na Spirit Oasis, i, po pokonaniu Katara, uprowadzony Avatarem i wyruszyli w wyizolowanym tundry.Po Przedświt przybył Zhao wznowione ognia i, w ciągu kilku minut, udało się naruszyć zewnętrzna brama Plemienia Wody i wdrażać ogromną liczbę piechoty, kawalerii i czołgów.Bitwa w tym momencie wydawało się niemal beznadziejna dla Plemienia Wody z Nation Ogień naprzód szybko przez ich obronę.

Zhao's death

Koizila porywa Zhao

W tym momencie, Iroh porzucił wierność Narodu Ognia i wysiłku powalony mężczyzn Zhao, jazdy Zhao od świętego stawu. Aang Avatar wszedł następnie państwo i połączył się z Ocean Ducha, który w akcie zemsty, samodzielnie zniszczone siłami najeźdźców i pojechaliśmy, co pozostało z floty Narodu Ognia się i ciężko uszkodzony. Sam Zhao został przechwycony przez Zuko, który chciał zemścić się na Zhao poprzedniej próbie zamordowania go.

Początkowo obie firebenders walczył na równych warunkach, ale Zuko ostatecznie zyskał przewagę i przytłoczony admirała. Przed ich walka może być zawarta, Ocean Spirit, który oddziela się od Aanga, przeciągnięty Zhao pod wodą.Księżyc Duch sama została reaktywowana przez ofiary Księżniczka Yue, przywracając ich uprawnień gięcia. W tym momencie, nieliczne ocalałe okręty Narodu Ognia porzucił oblężenie i wycofał się z Bieguna Północnego.

Walczyli Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki