FANDOM

Information icon.png Osobny artykuł: Oblężenie Północy
Ten artykuł dotyczy prawdziwego świata.
Black snow clouds.png
"Oblężenie Północy, część 1"
Informacje
Księga

Woda

Odcinek

19/61

Premiera
(Polska)

28 lipca 2008

Położenie odcinka
← Poprzedni

Mistrz magii wody

Następny →

Oblężenie Północy, część 2

[[Transkrypt:{{{nazwa}}}|Transkrypt]]

Oblężenie Północy (ang. The Siege of the North) to dziewiętnasty odcinek serialu animowanego "Awatar: Legenda Aanga". Jego premiera miała miejsce 2 grudnia 2005 roku w Stanach Zjednoczonych i 28 lipca 2008 roku w Polsce.

Streszczenie Edytuj

200px-Fire Navy attacks.png
Katara jest najlepszym uczniem mistrza Pakku, Aang się obija bawiąc się z Momo, a Sokka zbliża się do Yue. Gdy chłopak zabiera księżniczkę na lot na Appie zauważają chmury dymu zwiastujące atak Narodu Ognia (akurat gdy chcieli się pocałować). Wszyscy przygotowują się do wojny, a Sokka zgłasza się do ataku, ponieważ Yue powiedziała, że nie mogą się spotykać. Podczas przygotowań poznaje chłopaka, który ma poślubić księżniczkę, a on mu mówi, że tylko z tego korzysta. Zaczynają się bić, przez co ojciec Yue wyrzuca Sokkę tylko po to, by dać mu rozkaz chronienia Yue. Dziewczyny z Aangiem idą do Oazy Duchów i młody Awatar wchodzi do Świata Duchów. Zuko wieczorem płynie do plemienia i z trudem się tam dostaje. Naród Ognia na czas nocy wstrzymuje atak. Do świtu książę walczy z Katarą, a gdy zyskuje więcej siły porywa Aanga i idzie na górę dróżką przy wodospadzie gdzie jest burza śnieżna... Naród Ognia ponownie atakuje.

Przypisy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W Oazie Duchów, dwie ryby - jedna czarna z białą plamą, a druga biała z czarną plamą - krążą za sobą tworząc chiński symbol Yin Yang, który reprezentuje równowagę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki