FANDOM

Oficjalny fanklub Awatara Aanga
Oficjalny Fan Klub Avatara Aanga
Informacje
Liderzy

Xing Ying

Członkowie

Hei-Won, Won-Yee, Yee-Li, Jingbo

Założyciel(e)

Xing Ying

Informacje chronologiczne
Debiut

Obietnica

Oficjalny Fan Klub Avatara Aanga  to organizacja składająca się głównie z młodych kobiet, które uwielbiają Awatara Aanga, a następnie magów powietrza. Członkowie tej grupy później stali się Akolitami powietrza.

Historia Edytuj

Po wizycie Yu Tao , Katara i Avatar Aang wrócił do Ba Sing Se negocjować zmiany dotyczące Ruchu przywrócenie harmonii. Para napotkał współzałożycielki fanklubu, Hei-Won i Won-Yee, podczas poszukiwania Jaśminowego Smoka. Dziewczyny oferowały pokoje dla awatara oraz Katary wzorowane na Południowej Świątyni Powietrza. Następnego dnia rano Aang zaprezentował dziewczynom magię powietrza. Inny współzałożyciel, Yee-Li ofiaruje Aangowi flet zakupiony w podróży. Chłopak zaczyna grać co wprawia dziewczyny w jeszcze większą radość, ale po chwili pod naciskiem Katary awatar wyszedł i udał się do króla.

Fan Club becomes Air Acolytes.png

Aang tworzy Akolitów powietrza

Po spotkaniu z Królem Ziemi Aang i Katara udają się ponownie do Yu Tao. Dam spotykają kolejny Fanklub Awatara. Te jednak różnią się od fanklubu z Ba Sing Se. Noszą one stroje nomadów, posiadają wytatuowane strzałki, istnieje tylko jedna założycielka oraz jeszcze bardziej uwielbiają kulturę magów powietrza. Biorą później udział w walkach o miasto. Na końcu Aang chcąc przywrócić swój naród zakłada Akolitów powietrza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki