FANDOM

Oogi
Oogi
Informacje biograficzne
Narodowość

Nomadowie Powietrza

Pochodzenie

Miasto Republiki

Opis fizyczny
Płeć

Mężczyzna

Oczy

Szare

Informacje osobowe
Ulubiona broń

Magia Powietrza

Zajęcie

Zwierzęcy towarzysz

Debiut

Witaj w Mieście Republiki

Oogi to latający bizon należący do Tenzina i jego rodziny. Jak każdy osobnik tego gatunku ma sześć łap i strzałkę przeszywającą całe jego ciało. Po bokach jego głowy znajdują się rogi pomiędzy którymi są rozłożone są lejce. Jest on potomkiem grupy latających bizonów znalezionych przez Aanga po zakończeniu wojny stuletniej , choć uważano je za gatunek wymarły.

Historia Edytuj

170 AG Edytuj

Oogi prowadzil Tenzina i jego rodzine, do południowego Plemienia Wody spotkać sie Korra, w którym momencie Tenzin poinformował ją, że nie będzie w stanie trenować ją ze względu na swoje obowiązki w Miescie. Oogi był również używany do powrotu do Miasta.

171 AG Edytuj

Southern Air Temple gardens

Tenzin, Bumi, Kya i reszta dotarli do swityni powietrza dzieki Oogiemu.

W 171 ASC, Tenzin planował odwiedzić Southern Air Temple wraz z rodziną i Avatar, z pragnieniem, aby spędzić więcej czasu z rodziną i ma nadzieję na pogłębienie duchowe połączenie Korra. Jednak plany te zmieniono, Korra nie towarzyszyć rodzinie do świątyni. Tak szybko, jak Oogi wylądował na podłodze świątyni, rodzina przywitała delegacja na czele z powietrza Acolytes Monk Shung. Bumi i Kya, który towarzyszył rodzinie, również witany przez kłaniając kobieta akolity, jak ona również za Airbenders. Szybko przeprosił za nieporozumienie i lewo bracia kontynuować swoją pracę.

Oogi being attacked

Oogi zaatakowany

Kiedy zbliżała konwergencji harmoniczne, Oogi poleciał rodzinę z powrotem do miasta, a następnie Republiki dołączył do nich podróż do południowej Plemienia Wody statkiem. Kiedy latające bizon próbował doprowadzić Bumi, Kya Tenzin i Korra wystarczająco blisko Biegun Południowy, zostali zaatakowani przez wielu ciemnych duchów. Mimo, że jego pasażerowie próbowali go bronić, nie mogli zapobiec ciemne duchy z blokady na nim, o wadze go. Nie można zatrzymać się w powietrzu, Oogi awaryjnie lądować, rzucając jego pasażerów. Później przyleciał do związku Południowe Plemię Wody z Asami Sato, Tonraq, Naga i Pabu, pozostawiając swojego pana i jego przyjaciół, aby zapuścić się w Spirit World.

Ciekawostki: Edytuj

  • Aby poleciał nie mówi się tak jak do Appy, Hop Hop,a zamiast tego mówi się Hip Hip.
  • Jest prawdopodobnie potomkiem Appy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki