FANDOM

Air Nomads emblem.png Mag powietrza

"Uwierz mi, wiem, że moja rodzina może być trochę szalona i czasem przytłaczająca. Ale byłabym bardzo szczęśliwa, gdybyś została jej częścią."
— Opal do Lin

Opal
蛋白石
Opal Beifong
Informacje biograficzne
Narodowość

Nomadowie Powietrza

Pochodzenie

Zaofu

Wiek

Brak

Narodziny

Brak

Opis fizyczny
Płeć

Kobieta

Oczy

Zielone

Włosy

Czarne

Skóra

Śniada

Informacje osobowe
Zainteresowania miłosne

Bolin

Sojusznicy

Suyin, Toph, Korra, Bolin, Lin, Huan, Baatar, Baatar Jr., Wei and Wing, szef kuchni, Tenzin, Jinora, Kai, Ikki, Meelo, Akolici Powietrza, Kapka, więcej...

Wrogowie

Czerwony Lotos, Kuvira, Baatar Jr. (dawniej)

Zajęcie

Mag powietrza
Mnich

Przynależność

Nomadowie Powietrza, Rodzina Beifong, Klan Metalu

Debiut

Klan Metalu

Ostatni występ

Ostatnia bitwa

Aktorka

Alyson Stoner

Opal jest magiem powietrza, córką Suyin i Baatara, wnuczką Toph i siostrą Weia i Winga, Baatara Jr., i Huana. Opal jest jednym z magów powietrza znalezionych w Królestwie Ziemi.

Historia Edytuj

Zespół otrzymywał raporty o obecności magów powietrza w Zaofu. Udali się do tego miasta i spotkali Opal, siostrzenicę Lin. Opal jest komplementowana przez Bolina. Po poznaniu Lin, Suyin sugeruje, że Korra mogłaby poćwiczyć z Opal magię powietrza.

Korra and Opal airbend.png

Korra uczy Opal Magii powietrza.

Po godzinie kolacji, Bolin, Op

al mówi, że boi się usłyszeć słowo "strzela" Opal odpowiedziała, że ​​nigdy nie jadła zna ulicy, Bolin

odpowiedział, że wcześniej musial jeść na ulicy smutna Opal przeprasza, ale Bolin mówi nie ważne, że jest już po wszystkim, a następnie opowiada wszystkie swoje przygody po znalezieniu Avatara. Opal mówi Bolin Twoje życie musi być bardzo imponujące .

Bolin zbliżył Opal w bałamutny tonem, podczas gdy wydają dźwięki magii w odniesieniu do jej zdjęć szkoleniowych. Opal był zdezorientowany i zapytał go, dlaczego zachowuje się dziwnie, ale Bolin zadawane to samo z powrotem, co skłoniło ją ​​do spaceru. Bolin szybko dostał się do jej ścieżki, przeprasza i mówi, że ma samoświadomość i działał głupi, gdy wiedział, że dziewczyna go lubi. Opal zastanawiał się, gdzie dostał myśl, że go lubi, przewracając go, zanim dowiedział się, że ona po prostu żartów, choć zaleca się, aby był po prostu być sobą. Bolin zgodził się spróbować i oboje popatrzyli sobie w oczy, ale ich chwilę przerwał Korra, który potrzebował pomocy Opal z inną sprawą.

Obie dziewczyny Korra i Opal podszedły do wciąż zirytowanej Lin w jej kwaterze. Opal przeprosiła Lin  i przyznał, że słyszał wiele opowieści o Lin od matki, a nawet babki, Toph. Przyznała, że była smutna, ponieważ Lin nie chce ją poznać. Opal kontynuował mówiąc, że jej rodzina może być "szalona i przytłaczająca" czasami, ale to oznaczałoby  dużo dla niej, jeśli jej ciotka będzie częścią niej. Lin powiedział jej  zimno ze ma wyjsc; Opal szybko wyraziła skruchę ponownie, wierząc, że powiedziała coś złego. Po otrzymaniu wniosku rozgniewana po raz drugi, Opal wybiegła z pokoju w łzach.

Lin and Opal talk.png

Lin przeprasza Opal za to że na nią krzyczała.

W czasie pojedynku Lin i Suyin Opal wkroczyla i magia powietrza zaprzestala go.Po dlugiej drzemce Lin wola Opal i wzywa ją, aby porozmawiać, natychmiast przepraszając siostrzenice o jej poprzednim wybuchu i przypominając, że jej związek z Suyin jest skomplikowany. Opal przyznaje, że musi to być trudne do czynienia z jej problemów, wzywając Lin pogratulować jej inteligencji i intuicji. Lin zachęca Opal aby zaczela trenować w Świątyni Północnej , ale wyznaje jej zmartwienie nad rozczarowującym Suyin. Lin zauważa, że jej własna decyzja, by stać się szefem policji nie dokonała Toph szczęśliwa, nalega aby Opal decydowala o własnej drodze, ostrzega ją, by nie popełniać tych samych błędów. Opal obejmuje ciotkę przed pujsciem do konfrontacji swoich rodziców w ich nauce.

Chef presents meal.png

Szef kuchni mówi Opal, że będzie jej brakowało.

Asami zauważa, że ​​zbliża się czas pożegnalnej kolacji Opal. W jadalni, kuchni prezentuje Opal ze swoim ulubionym posiłkiem i wyraża, jak bardzo będzie jej brakowało, jest tylko osoba. Bolin ponuro zauważa, że ​​będzie myślał o Opal każdym razem widzi surowy jarmuż, wyrażając jak niefortunne jest to, że Opal musiała opuścic Sao Fu. Opal uspokaja Bolina że będą razem wkrótce, podczas gdy patrząc sobie w oczy, aż Varrick przerywal i zaoferowal Bolinowi porady milosne.

Varrick jest niewzruszony wyboru i zamówienia Bolin za Zhu Li wnieść swój nowy wynalazek, jest "Władca Wiatru Finder", który pokazuje, Asami. Początkowo ciekawa, czy wynalazek pracował, Asami testuje urządzenie ale ostatecznie jest rozczarowana, gdy urządzenie nie robi nic. Varrick chwyta swój wynalazek i stwierdzi, że ​​to działa tylko wtedy, gdy osoba jest magem powietrza. Po drugiej stronie stołu, Mako próbuje uczestniczyć w Varrick i konwersacji Asami, ale jest sfrustrowany nad czym nie słychać nic z jego końca. Suyin wymaga uwagi wszystkich i wyraża, jak dumna jest z decyzji Opal do opuszczenia do Świątyni Północnej powietrza.

Opal captured.png

Ming-Hua pokazuje magom do czego Czerwony Lotos jest zdolny, atakujac Opal.

Bumi był na dziedzińcu z innymi gdy Tenzin i Meelo zbliżyli się do niego, ostrzegając go, że Zaheer i gang przyjechał i że musi zaczac akcje ewakuacji. Bumi udał się do pokoju medytacji gdzie Kya, Opal medytowaly, Bumi ostrzegl je. Jednak wszyscy wkrótce zostali otoczeni i zebrani by Zaheer, Ghazan i Ming-Hua;Powiedzieli im ze beda bezpieczni kiedy beda pracowac z nimi. Ming-Hua by pokazac do czego grupa jest zdolna zagrozila Opal ze ja zabije. Tenzin sie nie zgodzil i zaataowal. Bumi w czasie walki z Ming-Hua zostal zepchniety w przepasc razem z Kya. Meelo, Jinora i Ikki probowaly pomagac w walce. Kai walczyl z P'Li jednak ona wrzucila go w przepasc. Jinora zalamala sie kiedy zobaczyla Kaiego spadajacego.

Opal freeing herself.png

Opal próbuje wydostać się z kajdanek.

Z powrotem w komorze, w której magowie powietrza są więzieni, Opal prosi Jinora czy znalazła środki na ucieczkę, do której spółka odpowiedzi, że znajdzie sposób, aby uwolnić się wkrótce. Daw z niepokojem zauważa Bumiego i Kya bardzo rannych.Z powrotem w komorze, gdzie sa magowie posiadanych, Ikki i Meelo rozpocząć chór skarg od więźniów, którzy zaczynają zapotrzebowanie na wodę. Sfrustrowany, strażnik grozi ukarać magow którzy powodują zamieszanie, aż Pema powołuje się na poczęstunek, podkreślając, że są dzieci, wśród jeńców, jak również niemowleta. Po zwołaniu innym straży, mężczyzna zgadza się i zaczyna dawac wode, zanim zostanie ogłuszony przez podmuch wiatru od Jinory. Opal natychmiast zaczyna pracować na jej kajdanki, ale jest odkryta przez jednego ze strażników, który natychmiast zostal podbitych przez Lin Beifong. Wkrótce bloki Suyin seria pocisków ziemia z drugiej straży, który Asami niezwłocznie ogłusza z jej zelektryfikowanych rękawicy.

Magia Edytuj

Opal stops the fighting.png

Opal zatrzymuje walke Lin i Suyin Magią powietrza.

Opal jest swietnym magiem powietrza nauczyla sie tkac powietrze w inny sposob nisz reszta magow.Jej technika polega na tkaniu powietrza jak wode. Podczas ćwiczenia po kolacji, Opal była w stanie wykonywać wiele podmuchów powietrza i stworzyć potężną falę powietrza, uderzając o ziemię. Była jeszcze na tyle silna, aby zerwać pojedynku między matką i ciotką Lin, w jednym ruchu.

RodzinaEdytuj

Lao

Poppy

Kanto

Toph

Nieznany

Lin

Suyin

Baatar

Baatar Jr.

Huan

Opal

Wei

Wing

Ciekawostki Edytuj

  • Opal w słowniku angielskim jest to rodzaj kamienia ironicznie nazwany charakter.
  • Opal ma ciemną karnacje tak jak jej matka Su oraz Opal nie była magiem ziemi a jej bracia i rodzice są utalentowanymi magami można więc sugerować że jej dziadkiem jest Sokka.
  • Korra przyznała że Opal jest świetnym magiem powietrza

Więcej z Fandomu

Losowa wiki