Wikia

Awatar Wiki

Ostatni Władca Wiatru 2

Dyskusja0
1048stron na
tej wiki

640px-Last Airbender 2
Ostatni Władca Wiatru 2
Informacje biograficzne
Stworzony przez

M. Night Shyamalan

Reżyseria

M. Night Shyamalan

Muzyka

James Newton Howard

Informacje o produkcji
Czas pracy

103 min

Kanał

Nickelodeon

Chronologia
Poprzedni
serial

Ostatni Władca Wiatru

Ostatni wladca wiatru 2 jest możliwym, sequelem do fabularnego filmu Ostatni Władca Wiatru. Jest to druga część planowanej trylogii filmów wzorowanych na kreskówce Avatar: The Last Airbender. Najprawdopodobniej będzie wyreżyserowany przez M. Nighta Shyamalana. Innymi producentami mogą być Frank Marshall, Kathleen Kennedy, Sam Mercer i Scott Aversano, z co-producent Jose L. Rodriguez i producenci wykonawczy Michael Dante Dimartino i Bryan Konietzko.Film ma być w większości oparty na Księdze Drugiej Avatar Airbender Ostatni

Status Edytuj

Paramount Pictures ma jeszcze ogłosić decyzje przez ostatnie sequeli Airbender lub możliwości restarcie . Mimo, że film zarobił 319.713.881 dolarów na całym świecie , Shyamalan powiedział, że nie wiedziała o żadnych "numeru magicznego " dla wytwórni Paramount na zielone światło na sequele . W wywiadzie Jessica Andres, opublikowanym w maju 2010 r. , stwierdzono, że sequel , wyposażony w jej rolę jako Suki , był podobno ma zostać wydany w 2011 , ale tylko Filmy Nickelodeon wydany w 2011 roku były Rango oraz The Adventures of Tintin . W dniu 12 października 2010 Frank Marshall twierdził , że sequele nie zostały anulowane. W dniu 21 stycznia 2011roku następnym , Marshall powiedział, że nie wiadomo o sequele The Last Airbender był dostępny w tym czasie. Od tego czasu , obsada były na ogół milczy na temat losu sequeli , czy jest on odwołany, opóźniony, sprzedany do innego studia , lub został potajemnie zielone światło .

Christopher John Farley z The Wall Street Journal zapytał producentów wykonawczych Michael Dimartino i Bryan Konietzko 8 marca 2011, jeżeli z usłyszeli coś o sequelu filmu fabularnego ; Dimartino powiedział: " Uh, nie, to na pewno nie do nas , tak . "., jak omawialiśmy serię uzupełniającą Avatar . W kolejnym wywiadzie Farley na 8 kwietnia 2012 roku, Dimartino i Konietzko wyraził zainteresowanie mieć kolejną szansę na zrobienie kolejnego dużym ekranie funkcji w oparciu o ich serii kreskówki , choć nic nie jest oficjalnie w pracach . Konietzko powiedział Farley , że " Mam nadzieję, że kiedy skończymy z " Korra ' sagi możemy umieścić nasze piętno na filmie. Myślę, że już szlifując swoje umiejętności w kierunku , który przez długi czas . " Konietzko później wyjaśnione na tumblr , że " myślę Mike i ja najbardziej podekscytowany perspektywą jednego dnia co oryginalny film z własnej kreacji , najlepiej animowane , czy jest to związane Avatar czy Korra , czy nie ".

W czerwcu 24 2009, producent Frank Marshall powiedział nieistniejącej już magazyn Starlog żetrylogia filmu The Last Airbender nie zostanie nakręcony back-to -back , jak Peter Jackson zrobił z Władcy Pierścieni z filmowej trylogii , więc będzie to prawdopodobnie trwać sześć lat, aby zakończyć :

" Kręcimy je jeden na raz, ponieważ są one zapisywane pojedynczo . Noc pracuje obecnie nad scenariuszem do drugiego filmu , ale nie miał czasu, aby napisać drugą lub trzecią z nich. On patrząc na łuku wszystkich trzech. jedną z rzeczy, będziemy robić to za pomocą zestawów , statków i elementów dla każdego innego kraju w tym filmie i włączenie ich do filmów, dwa i trzy . nie będziemy czekać. Tam po prostu nieprawdaż 't wystarczająco dużo czasu . Noc zakończy ten film , a następnieskrypt i wtedy przygotowania do następnego. Myślę, że będzie to prawdopodobnie nastąpi w ciągu sześciu lat . "

Shyamalan ujawnił swoje plany na sequele w różnych wywiadach , w tym dyskusji okrągłego stołu . Plan jest dla niego, aby kierować wszystkie trzy filmy jak zakontraktowane , choć Paramount ma możliwość zatrudnić innego reżysera . Na pytanie, czy jest on zaniepokojony członków obsady starzeje , Shyamalan odpowiedział ...

" Moim marzeniem jest na ostatnim filmie, Noah jest oszukany ! Wygląda hardkorowy , wiesz? On dorasta na filmie przez trzy lata i jesteś jak " O mój Boże " do końca . Był jak Texas mistrz już , a ja mam mu szkolenie w off-season . niego zadzwonić i zapytać "Czy szkolenie kolesia ? Czy szkolenie " Uczy wszystkie rodzaje sztuk walki Chcemy , żeby być prawdziwa - . . For real " ?

Co do skryptów , Shyamalan wykazały , że:

"Napisałem pierwszy projekt drugiego filmu , a ja byłem bardzo zadowolony z niego . Zazwyczajpierwsze projekty nienawidzę , chcę tylko zabić , ale wyszło naprawdę silny . To ile przeszedłem . I tak naprawdę nie myślał o tym, jak chciałbym zbudować trzecią [Film] zbyt wiele. "

Kasting Edytuj

Toph

Aktorka Toph musi byc mloda-M. Night Shyamalan

Zakłada się, większość aktorów z pierwszego filmu będzie kontynuować swoją rolę w drugim filmie.

  • Aang: Noah Ringer
  • Zuko: Dev Patel
  • Katara: Nicola Peltz
  • Azula: Lato Bishil
  • Sokka: Jackson Rathbone
  • Iroh: Shaun Toub
  • Suki: Jessica Jade Andres
  • Gjaco: Damon Gupton
  • Appa i Momo: Dee Bradley Baker
  • Smok Spirit: John Noble
  • Toph:Chloë Moretz

Toph Beifong nie znajduje się na liście nikt nie został ogłoszony, aby zagrać swoją postać, ale spekulacje i sugestie obfitują w toph kandydatów. Shyamalan zasugerował w dyskusji okrągłego stołu, że Toph będzie Asian członkiem obsady: [nb 2] 

Głos Edytuj

Czy uwazasz ze powinnien wyjsc film "?
 
983
 
44
 
2
 
9

Ankieta stworzona dnia paź 8, 2013, o godzinie 16:36.
Oddanych głosów: 1038

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Ostatni Władca Wiatru 2

Więcej od Wikii

Losowa wiki