FANDOM

250px-Modern Northern Water Tribe capital.png
北方水族
Północne Plemię Wody
Położenie
Lokalizacja

Biegun północny

Władza
Forma rządu

Wódz

Autorytet religijny

Tui i La

Pierwsze pojawienie

Mistrz magii wody

Położenie na mapie
Map wody
Lokalizacja

Północne Plemię Wody to wielkie plemię w porównaniu do Południowego.W tym plemieniu mieszkają prawie sami magowie wody.Kobietom jest zabronione uczenie się magii, jednak poznają one zdolności uzdrawiania.Nie bez powodu to plemię przetrwało 100 lat wojny. Pochodzą z niego m.in Pakku, Kanna i Yue. Katara i Aang uczyli się tam magii wody.

Historia Edytuj

200px-Northern Water Tribe houses.png

Dawno temu,grupa magów wody zjednoczonej zbudować stolicę północnego Plemienia Wody , starając się doprowadzić wszystkie pokolenia Bieguna Północnego razem. W waterbenders używane ich lodowaty środowisko do tworzenia różnych świątyń , wsie, i kanały , które składają się na miasto. 

Przed stu wojny roku,Northern Tribe wody byłootwarte miasto portowe , które było dostępne dla wszystkich odwiedzających. Jednak, gdyNaród Ognia wypowiedział wojnę Plemion Wody ,ściana lodu grubości wzniesiono na ustach miasta jakośrodki do utrzymania Narodu Ognia z Północnego Plemienia Wody . Kiedy zaczęła się wojna ,Northern Tribe Woda stawała się coraz bardziej izolowane , odcinając większość jej kontakcie ze światem zewnętrznym , aw końcu utraty kontaktu z Południowego Plemienia Wody , pozostawiając poobijany plemię radzić na własną rękę.PodczasNorthern Tribe wody nie wchodzi w ataku Narodu Ognia , ataki nie udało tak jak przed Południowego Plemienia Wody . Po pewnym czasie , ataki przestał całkowicie . Ostatni raz mundurków Północnej wojowników odzyskać Narodu Ognia miał osiemdziesiąt pięć lat przed przyjazdem drużyny Awatara , i dyrektor Arnook określone zbliżającym się ataku wdni obawiał się o bardzo długim czasie . 

200px-Fire Nation siege Northern Tribe.png

W oblężenia Północy ,Northern Tribe Water został niemal całkowicie zniszczony , gdy admirał Zhao prowadził ogromną morską atak na stolicy w próbie zniszczenia plemion wodne i zabić ducha księżyca, Tui , w próbie wyeliminowania waterbending . Plemię zostało zapisane po Avatar Aang , połączony z Ocean Spirit La , zniszczył flotę marynarki ognia i kiedy Księżniczka Yue oddał swoje życie , aby ożywić Tui , stając się następcą Tui jest .

W następstwie narodu Ognia oblężenia Bieguna Północnego , wybierz giętarki i uzdrowicieli z plemienia Północnej pozostawione na Biegun Południowy w celu odbudowania ich zniszczonych plemię siostrę . Po poddaniu się operacji w celu zmiany jego wyglądu , Republika Najgorzej miasta boss przestępczości, Yakone , udał się do północnej Plemienia Wody , aby rozpocząć życie na nowo . Tam ożenił się z kobietą i miał dwoje dzieci, Noatak i Tarrlok . Po Yakone zmusił jego dzieci bloodbend siebie Noatak uciekł. Yakone i Tarrlok założyć, że Noatak zginęli w lodzie . 

Duża metropolia atakowana przez barbarzyńców w 151 ASC .Przez 151 ASC ,plemię zostało zaatakowane przez barbarzyńskich hord . Następnie generał wojsk , Tonraq , bronił miasta i wydalony najeźdźców . Jednak , niszcząc duch święty las w jego dążeniu do ujęcia barbarzyńców , przyniósł gniew duchów w mieście, jak i żywe spustoszone w stolicy. Metropolis uratował Unalaq , choć Tonraq został wygnany przez ojca. W 170 ASC , Tarrlok służył jako Plemienia Wody Północnego przedstawiciela w Stanach Republic Rady.  Później Tarrlok ujawnił historię Amona w północnej Plemienia Wody do Avatar Korra i Mako .Po Sto wojny Roku , Unalaq ,wujek Avatar Korra , stał się głównym Północnego Plemienia Wody . 

Lokalizacje Edytuj

Edytuj

6.jpg

Szkoła magi wody Pakku.

250px-Spirit Oasis overview.png

Oaza Duchów

Oaza Duchów Edytuj

Oaza Duchów jest ogrodem na wyspie znajdującym się w jaskini na terenie stolicy Północnego Plemienia Wody. Utrzymuje się tam wyższa temperatura, co umożliwia rozwój roślinności. Pośrodku wyspy jest staw, którego wody mają lecznicze właściwości. Została ona wybudowana przez duchy oceanu i księżyca, które zamieszkują ja do dzisiaj pod postaciom karpi. Pochodzenie to sprawia, iż oaza jest miejscem przenikania się świata duchów.

Szkoły magi wody Edytuj

Na terenie stolicy znajdują się dwie takie szkoły. Pierwsza, w której magi wody nauczał Pakku, do przybycia Katary przeznaczona dla mężczyzn. Przed nią znajduje się plan ćwiczebny. W drugiej, o wiele mniejszej, sztuki uzdrawiania dziewczynek uczyła Yugoda

Północny Portal Edytuj

Polnocny Portal jest najdalej na północ punkt na Ziemi, i miejscem wielkiej duchowej znaczenie w Północnej Plemienia Wody. Położony w centrum słupa jest starożytny las zawierający portal z duchem świata, który został ponownie otwarty przez Avatar Korra w 171 ASC.

Kultura Edytuj

250px-Yue's necklace.png

Naszyjnik zareczynowy

Kobiety stają się małżeństwa w wieku szesnastu lat . Niektóre małżeństwa są ułożone, z oblubienicy w szczególności mającej nic do powiedzenia w tej sprawie. Zaangażowani kobiety noszą naszyjniki " zaręczyny ", granatowy chokers noszących niebieskie zawieszki niebieski kamienne rzeźbione przez męża -to -be .  Do wojny po Hundred Year , nie wolno było zwyczajowo dla kobiet waterbenders do nauki waterbending do zwalczania celów. Zamiast tego byli szkoleni jak uzdrowicieli , którzy mogą korzystać gięcie do leczenia ran i przynajmniej niektórych chorób i zaburzeń psychicznych . 

PodczasSouthern Water Tribe Wydawało się, że podobne tradycyjne role , byli najwyraźniej znacznie bardziej rygorystyczne w północnej , jak Katara , który został podniesiony w południe , wyraził zdziwienie i złość , kiedy początkowo odmówiono równego traktowania w waterbending szkolenia. w rezultacie, można stwierdzić , że kobiety waterbenders mogą nauczyć waterbending do walki cele w południowej Plemienia Wody . Kanna , babcia Katara jest , Hakoda , ojciec Katara i Bato ,Southern mężczyzna Tribe iprzyjaciel ojca Katara jest , również nie wykazały żadnych oznak dezaprobaty obserwując Katara w umiejętności waterbending ; Southern kobieta waterbenders kiedyś ich zginanie atakować żołnierzy Narodu Ognia 

Wojsko Edytuj

200px-Northern Water Tribe warriors.png
Zamieszkujący zamarznięte bieguny w pobliżu mórz, plemiona wody z natury są zależne od oceanów dla większości ich zasobów naturalnych, a także laska zamarzniętych. Śliwki morskie są ulubionym, a gigantyczne kraby morskie są uznawane za pyszny smakołyk do tych z Morza Północnego. Squid i wodorostów mogą być wykorzystywane do wielu różnych potraw, w tym zupy, przyprawy, a nawet chleb i ciastka.

Skórki z uszczelnieniami są wykorzystywane do tworzenia namioty, a skór od niedźwiedzi polarnych i innych zwierząt futerkowych są używane jako odzież i pokrycie jałowe powierzchnie. Naturalnie, myśliwi i rybacy z plemion wodne są jednymi z najlepszych na świecie w swojej dziedzinie.

Jednym z najbardziej rozpowszechnionych środków naturalnych Północnego Plemienia Wody jest lód. Ice jest używany jako główny materiał budowlany używany do budynków, ścian, grobli, śluz i innych budowli, a także medium zginanie.

Mieszkancy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki