FANDOM

Northern Water Tribe Royal Palace.png
Pałac Królewski Północnego Plemienia Wody
Położenie
Lokalizacja

Północne Plemię Wody

Władza
Forma rządu

Wódz

Autorytet religijny

Tui i La

Lider

Arnook (dawniej), Unalaq (dawniej), Desna i Eska

Pierwsze pojawienie

Mistrz magii wody

Pałac Królewski Północnego Plemienia Wody jest siedzibą rządu w północnej Plemienia Wody, mieszkania wodza i jego rodziny. Znajduje się w stolicy plemienia, pałac jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych zabytków i widać najbardziej w dowolnym miejscu w mieście. Tutaj, wódz i jego doradcy usiąść i podejmować decyzje dotyczące plemienia.

Historia Edytuj

Północne Plemię Wody Pałac Królewski powstał na długo przed rozpoczęciem wojna stuletnia, kiedy grupa waterbenders zjednoczonych budować stolicę Północnego Plemienia Wody, starając się doprowadzić wszystkie pokolenia Bieguna Północnego razem. formalna kontrola nad Tribes woda była konsolidowana do jednego szefa, a pałac służy jako siedziba rządu lokalnego.

Awatar Roko uczył się waterbending w Północnej Plemienia Wody. Jako test dla jego mistrzostwa, on i jego nauczycielka zorganizowała pojedynek w wodach przed pałacem. Jednak potężne kontrataku z rodzimych Narodu Ognia uderzył nauczyciela w dół o ścianę pałacowych.

Kiedy Avatar Aang i jego przyjaciół, Sokka i Katara, przybył do północnego Plemienia Wody w zimie 100 AG, byli mile witany w pałacu przez Głównego w momencie, Arnook. Wewnątrz hali głównej, powitanie odbyło się święto ku czci awatara użytkownika, jak również z okazji Księżniczka Yue szesnaste urodziny. Zabawiać gości, Mistrz Pakku i jego uczniowie wykonali pokaz waterbending, po którym Przyjął Aang być jego uczniem. Po Katara została odrzucona na studia w ramach mistrza, jak również i otrzymała skryte wnioski z Aang w nocy, że został wezwany do pałacu, gdzie musiała przeprosić za jej brak szacunku czynów. Jednak nie chciała, aby to zrobić i wyzwał Pakku na pojedynek w hali głównej. Chociaż początkowo odmówił, dwa walczył go tuż przy bram pałacowych. [4] Katara byłby uznany za mistrza później przez Pakku na tym samym miejscu.

Jak ogień Navy przybył do miasta, Arnook zwołał spotkanie wewnątrz sali pałacowej. Tam poinformował, że specjalny zespół powinien być tworzony przez ochotników bronić plemię, którego oznaczone specjalnym znakiem na czołach. Kiedy stało się jasne, że broniący wojownicy będą potrzebować pomocy, Księżniczka Yue doprowadziły Aang i Katara przez pałac w kierunku Spirit Oasis, młody Avatar gdzie proszą duchy o pomoc. [5]

Northern palace attacked.png

Mroczne duchy atakują Pałac.

Jak Aang połączyła się z La, Ocean Ducha, tworząc jedną istotę, dwa pojawił się za pałacem i przeszedł przez niego, ogarnia strukturę, gdy mijali.

W 151 AG, pałac i reszta Północnego Plemienia Wody został zaatakowany przez ciemnych duchów po Książę Tonraq przypadkowo rozgniewany je niszcząc świętego lasu, gdzie mieszkał. Choć podmioty uspokoił i wysłał na ich drodze ponownie Tonraq został wezwany przed ojcem, szefa w tym czasie, w sali tronowej, gdzie został wygnany ze swoich działań.

Opis Edytuj

Naśladuje projekt pałacu, że z warstwowych piramidy. Prowadzących do głównego wejścia jest duża klatka schodowa, która graniczy z obu stron ozdobnym słupie. Pulę wody i szereg sztucznie zaprojektowanych wodospadami otaczają budynek, nadając mu niepowtarzalną atmosferę; płyn dla tego systemu jest dostarczane przez różnych rurociągów, które nie wlewać wody do basenu z bezpośrednio pod świątynią. Podczas specjalnych wydarzeń po zmroku, wnętrze świątyni jest oświetlone tak, że światło świeci przez przednie wejście i centralnych okien do najwyższym piętrze budynku.

Wnętrze budynku jest misternie zaprojektowane, charakteryzującego się dekoracyjną łuk z czterech filarów, dwóch rzeźb lodowych w kształcie kociołka rzeźbami symboli Woda plemię, dywan ozdobiony insygniami narodu i sztucznym wodospadem za łukiem.

Pokoje Edytuj

Pobrane (3)-0.jpg

Sypialnia Pałacowa.

Sypialnia w pałacu są bardzo duże i luksusowe, odzwierciedlające stan królewskiej swoich pasażerów. Pokoje, podobnie jak inne budynki plemienia, wykonane są z lodu. Jednakże, drewniane meble, takie jak szuflady i ramy łóżek, dekoracji, takich jak włócznie i miecze, a także dywany na podłodze mogą być dodawane do kontrastują zimno pochodzących z lodu

Dziedziniec Edytuj

Northern palace courtyard.png

Katara walczy z Pakku a dziedzińcu Pałacowym.

Na dziedzińcu jest przestronny, gdzie mieszkańcy plemienia zebrać do odwiedzenia pałacu, a otrzymasz oczu członków rodziny królewskiej. W tym dziedzińcu, Pakku przeszkoleni swoich uczniów, z wykorzystaniem podwójnych baseny obecny i otwartość tego obszaru na swoją korzyść. Dziedziniec był także miejsce, w którym

Katara kwestionowanego Pakku na pojedynek o prawo do nauczania waterbending jak człowiek

Jadalnia Edytuj

Dining area.png

Jadalnia Pałacowa.

W jadalni jest duży obszar na zewnątrz pałacu, używanego do ucztowania z dużymi grupami ludzi. W jadalni był widok wielu zdarzeń dla drużyny Avatar w biegunie północnym. Posiłki są gotowane w gorącym źródle znajduje

się w centrum obszaru, a ludzie siedzą w rosnące wiersze na bok. Gośćmi honorowymi i znaczenie są ułożone na stole honoru, podczas gdy inni są flankujące je na obu stronach. Naprzeciw tabeli cześć nie jest etapem, w którym przedstawiono możliwe.

Sala tronowa Edytuj

Sala del Trono.png

Tonraq zostaje wygnany.

Sala tronowa pałacu jest misternie zaprojektowane pomieszczenie, w którym wódz i jego doradcy podejmować decyzje. W ciągu pięćdziesięciu lat, pokój przeszedł kilka zmian. Podczas wizyty Aang pod adresem 99 AG, sala tronowa był przestronny pokój bez rzeczywistej tronu. Wodza i jego doradcy byli siedzący na wzniesieniu ziemi. Za nimi, rozbudowana struktura lodu dekoracyjne wzniesiono zasygnalizować znaczenie ludzi siedzących przed nim. Jednak o 151 AG, podwyższony parter został zastąpiony na rzecz rzeczywistej tronie, umieszczone pod dekoracyjną strukturę. Samo pomieszczenie, a także słupy konstrukcji powyżej tronu, został ozdobiony rzeźbami duchów obserwacja zwierząt przez pokolenia.

Ciekawostki Edytuj

  • Pałac jest najczęściej powtarzającym położenie Północnej Plemienia Wody. Wydaje się wiele razy podczas treningu zarówno Katara i Aang, a także sceny batalistyczne, które mają miejsce podczas oblężenia Północy.
  • Zamek został przebudowany po zakończeniu wojna stuletnia.
  • Konstrukcja pałacu wodza jest podobna do tej z Gopuram, z dużymi, ozdobnymi wieżami przy wejściu świątyń, zwłaszcza w południowych Indiach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki