FANDOM

Pabu
Pabu
Informacje biograficzne
Narodowość

Miasto Republiki

Pochodzenie

Miasto Republiki

Opis fizyczny
Płeć

Mezczyzna

Informacje osobowe
Ulubiona broń

cialo

Zajęcie

Zwierzęcy towarzysz

Debiut

Witaj w Mieście Republiki

Pabu to Ognista Fretka, maskotka drużyny Ogniste Fretki. Należy do Mako i Bolina. Bolin i Pabu są ze sobą bardzo zżyci.

Historia Edytuj

200px-Pabu begging.png

Bolin znajduje Pabu

W 167 ASC, Pabu została przejęta przez pana Fenga, właściciel sklepu zoologicznego, aby służyć jako pokarm dla pythonaconda. Po nauczył jego pilnie losu, Pabu udało się uciec ze sklepu i pobiegła do Bolin, szybko wspina się na głowie chłopca do ochrony. Został zabrany z powrotem przez pana Fenga, jednak pomimo oferowanych do sprzedaży przez pięć yuans do Bolin, którym nie udało się uzyskać pozwolenie od Mako przejść z zakupu. Pabu następnie z powrotem do środka i umieścić w klatce pythonaconda. Udało mu się pozostać przy życiu aż do zmroku, kiedy Bolin włamali się do sklepu i uwolnił go z klatki.Fretka radośnie powitały jego ogień ratownika, choć było prawie uduszona Bolin gdy pythonaconda zaatakowali ich. Byli zarówno zapisane przez Mako i Pabu pozwolono zostać z Bolin pod warunkiem, że Bolin zapewnienia żywności.Zwierząt na szczęście lizały policzek firebender za.

170 AG - 171 AG Edytuj

Pabu notes that Zaheer's gang.png

Pabu zauwaz Gang Zaheera za oknem.

W 170 AG Pabu byl oficjalna maskotka druzyny Ognistych fretek. W 171 AG wystepowal w Przygodach Nutuk. W nocy, Zaheer i jego współpracownicy ostatecznie udają się do Sao Fu przez osiedleSuyin Beifong. Pomimo ich wysiłków, aby pozostać niezauważonym, czterech przestepcow zaskoczylo Pabu, który zaczyna płakać w niebezpieczeństwie, mimo początkowo zostal odrzucony przez Bolina. Poza pokój Korry, Ming-Hua wykorzystuje lód, wycina małe krążki z okna, pozwalając Zaheerowi ujarzmic Nage. Kiedy pies zostal sparaliżowany, Korra budzi się i zdaje sobie sprawę z obecności grupy. Ona próbuje użyć magi ognia i atakować swoich przeciwników, ale strzał z rzutki w procesie, paraliżuje ją natychmiast i pozwala Ghazanowi do przeprowadzenia jej na ramionach. Poza Bolinem pokoju i Mako, Pabu zauważa czterech przestępców ponownie, wołając.

Ciekawostki Edytuj

  • Pabu i Naga przypominają Momo i Appę z poprzedniej serii.
  • Pabu jest wytresowany przez Bolina. Chłopak nauczył go cyrkowych sztuczek.
  • Pierwowzorem Pabu była występująca w rzeczywistości panda mała, czerwona pochodząca z Azji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki