FANDOM

250px-Planetary calendar room.png

Planetarium

Sala planetarium jest wielka maszyna wewnątrz Biblioteka Wan Shi Tong. Manipulująca różne dźwignie, jedna jest w stanie określić położenie słońca, księżyca i gwiazd w określonym terminie.

Historia Edytuj

Katara ,sokka , aang i toph poznja archeologa który chce znależć starożytną biblioteke drużyna zgadza sie mu pomuc gdyż liczą na ważne informacje z narodu ognia kiedy tam docierają okazuje sie że biblioteka jest pod ziemią drużyna i archeolog wchodza tam oprucz toph. Sokka w bibliotece znajduje wazne informacje w planetrium o zaćmieniu w narodzie ognia nagle biblioteka sie zawala. Toph próbuje utrzymać biblioteke nagle zjawiają sie magowie piasku i zabierają appe.

Projekt Edytuj

Planetarium dial.png

Kalendarz

Ta maszyna została zbudowana przez Wan Shi Tong i wnioskodawców wykorzystujących kryształy fosforyzujące, Jade, brązu i innych drobnych materiałów. Choć może się wydawać, że technologia jest zaawansowana, kalendarz działa przekładnie planetarne i zębów jak w zegarku i sklepieniem przewiduje z kryształu "gwiazd".Pokój wykorzystuje swoje gwiazdkowych Crystal i planet, jak obracać się działać jako rodzaj almanachu pokazując zarówno historię i prognozowanych przyszłych wyrównań planetarnych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki