FANDOM

"Zły człowiek"
— Poczciwy duch

Poczciwe Duchy
Dobre duchy
Pochodzenie

Świat Duchów

Debiut

Początki

Ostatni występ

Początki

Poczciwe duchy to to duchy żyjące w dziczy duchów. Byli jednymi z pierwszych duchów które zaprzyjaźniły się z Wanem po wygnaniu z miasta.

Historia Edytuj

Dwa duchy rodzaju wchodzili oazę ducha, gdy Wan został złapany skradanie w. Poludzką wyjaśnił swoje wygnanie z lwa pożaru miasta żółwia , dwa duchy wyraził współczucie dla niego i zaproponował , że go wyszukać innego miasta lwa żółwia . Chcieli mu powodzenia , jak wyjechał , aby znaleźć inną cywilizację .
Wan living with the spirits.png

Wan zaprzyjaznia sie z duchami

Wan dzienny z duchamiDecydując się dosyć ludzkości i ich sposobów , Wan postanowił żyć wśród duchów i nauczyć swoje sposoby .Po Wan został uratowany od myśliwych , jeden z duchów oferowane głodne ludzkiego kawałek owocu . Następnie zapytał Wan , jeśli będzie kontynuować swoje poszukiwania innego miasta lwa żółwia . Do którego Wan odpowiedział, że był zmęczony ludzi i chciał nauczyć się sposobu duchów . Dwa z nich z entuzjazmem zgodził się z jego decyzją .Byli świadkami Wan mastering firebending nagrubej jego pobytu, brawo go wykonał smoka Taniec . Po Wan odwrócona off grupę myśliwych ,dwa zgromadził wokół siebie z kilkoma innymi duchami pogratulować mu zwycięstwa .Dwa były obecne na wyjeździe Wana z oazy duchów. Jakfirebender lewo , aby znaleźć inne miasta żółw Lew, jeden z duchów twierdzi, że Wan nie można przegapić.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki