FANDOM

"Musisz przestać myśleć o pieniądzach, a zacząć myśleć o życiu ludzi!"
Toph do Lobana

The Rift Part 2 cover
"Podział (część 2)"
Informacje
Część

2/3

Data premiery

29 lipca 2014

← Poprzedni

Podział (część 1)

Następny →

Podział (część 3)

Rift Część 2 to druga odsłona The Rift trylogii. Ukazała się w dniu 29 lipca 2014.

Streszczenie Edytuj

Członkowie zespołu Avatar znaleźli się w tarapatach, jak tajemnicze siły grożą zniszczyć ziemię świętą dla magów powietrza. Podczas gdy Aang wkracza do Świata Duchów by znaleźć odpowiedź, Toph konfrontuje własną przeszłość.

Opis Edytuj

Satoru chastised

Satoru zostaje skarcony przez wujka.

W Rafinerii Toph Beifong próbuje porozmawiać z ojcem, Lao Beifong, który udaje, że ma córkę i prosi nieobrobionego Rhinos escort by wywalili Avatara i jego przyjaciół z tego związku. Satoru również zostal skarcony przez wuja do zniszczenia zautomatyzowaną linię produkcji w wyniku trzęsienia ziemi i poprosił, aby przestraszony mag wrócić do pracy pod groźbą zwolnienia.Walka wybucha między najemnikami i zespołem Avatara . Podczas konfrontacji, Aang zauważa, że ​​niektózy z najemników są nowe Rough Rhinos, i rozmawia ze swoim przeciwnikiem, Utor, odkrywa, że ​​niektórzy z członków grupy były częścią Armii Narodu Ognia podczas sto lat wojny.

Sokka and Katara run

Sokka i Katara uciekaja.

Tymczasem Sokka i Katara mają swoje własne problemy. Maczeta Sokki jest nieskuteczna przeciwko zbroi Mongke, a kończy się uciekać, chwytając Katara jak to zrobił. Korzystanie płoty rafinerii, prowadzi do ślepego zaułka, wabiąc ich przeciwników, którzy podążyli ich Komodo nosorożców. Rodzeństwo wyskoczyć z toru Rhino, powodując zwierzęta biegać w płocie oddzielającym rzekę od reszty związku. Katara zdoła zamrozić Wózki nosorożców. Powietrzni Ministranci ścigani sa za pomocą wózka widłowego. On upomina przez Xing Ying i Yee-Li na jego agresywne zachowanie, dając Ogodei szansę do kontrataku. On owija dwa żeńskie Akolitów powietrzu z łańcuszka z metalu, jednak jest on szybko zdjęty jak wydaje Toph. Toph ma go na akolitów, mówiąc im, że mają się skupić na tym, co dzieje się w tej chwili, a nie "czczenia przeszłości". Pojawia sie Aang, pytając, dlaczego nie opuścił, i po krótkiej dyskusji, akolici uda się przekonać Aang, że zostali, aby dowiedzieć się o nomadach kulturze, i chcą kontynuować świętujac Festiwal Yangchen. Aang pyta Toph czy chciałaby do nich dołączyć, ale jego oferta zostanie zestrzelona.

Aang i akolitów powietrza udają się do pewnego drzewa - sam jeden, w którym Aang jadl z Gyatso. Kiedy przyjechali, zdają sobie sprawę, że zostało wycięte. Aang próbuje ukryć swoje rozczarowanie, optymistycznie Wybierając się do świętowania w tym samym miejscu, co okazuje się być w środku restauracji.Sokka i Katara są jeszcze na zewnątrz, Sokka drwi z Yeh-Lu. Sokka usuwa go po błaga Yeh-Lu, ale nie jest w stanie zrobić to wyjść, co w nim rzucając bombę z dala. Wybucha po drugiej stronie rzeki, ujawniając tajne przejście pod fabrykę. Katara i Sokka udaja się do zbadania, pozostawiając Rhinos Rough zamrożonych.Rodzeństwo odkrywaja szyb, który jest przetwarzany przez co najmniej kilkunastu pracowników.Zdaja sobie sprawe ze to powoduje zanieczyszczenia w rzece.Rodzenstwo widzi Nuthe i Nyioki ktore mowia ze maja tylko ta prace i nie chca ja stracic .

Lady Tienhai and General Old Iron

Dwa duchy stojace w okolicach rafinerii.

Festiwal Yangchen jest w trakcie realizacji w restauracji, a Aang zaczyna się modlić. W połowie, Aang wchodzi do świata duchów. Pojawi Yangchen i Aang jest mile zaskoczony, że w końcu może ją usłyszeć. Wyjaśnia, że posiłek służy jako tymczasowy kanał, który można pominąć jego uszkodzony więzi z Roku, który również złamał więź z wszystkich Awatarów przed nim. Ona wyjaśnia, że pewne tradycje, takie jak Festiwal Yangchen Aang może umożliwić dostęp do Przewodnik swoich poprzednich wcieleń. Ona prosi go, aby nie powtarzać tych samych błędów co ona zrobiła, i przechodzi do opowiedzenia swojej historii.Mowi ze kiedy nie bylo rafineri na ich okolicach staly dwa duchy.

Tydzień po tym jak Yangchen opanowała cztery elementy, wyruszyła z Boma w kierunku miasta, na brzegu morza. Po przyjeździe, powiedziano jej, by tego rodzaju, że lokalne wróżbitów przepowiedział tragedii pochodzących z morza. Wierząc fortunę, Yangchen czekała na klifie z widokiem na wodę. Kiedy po północy ogromny duch wyłonił się z wody, poczuła przemożny smutek emanujący z ducha i starał się nawiązać kontakt z nim. Była powalony przez nią, jednak i dwa później zaangażowana w bitwie, która trwała przez całą noc i wyjechać z miasta w gruzach. Jak świt, Yangchen końcu udało się przekonać ducha ,powiedzieć, kim był i co chciał. Nie mogła pozwolić mu zemścić się na obywateli do zabijania Pani Tienhai jednak tak, że zawarła umowę z duchem ogólne z Generał Stare Żelazo, jedna obiecała zachować na wieczność, w zamian za rozejm z ludźmi. Aby uczcić jej część układu, Yangchen ustanowił rytuał wśród swego ludu, który stał się Festiwal Yangchen.

Toph holding back the cave-in

Ze względu na wysokie stężenie żelaza w ziemi, Toph jest jedyną osobą w stanie powstrzymać zapadniecie sie jaskini.

W tym czasie Zamówienia Lao każdy zostawić dla własnego bezpieczeństwa, ale Loban nie zgadza sie. Kachi rzuca włócznią, a ostrze metalowe osadza się w słup, powodując jej pęknięcie i jaskinia zaczyna się kruszyć. Sokka i Nutha udało się wydostać, a także szeregu innych górników jednak wszyscy pozostają uwięzione pod ziemią. Aang i akolitów spieszyć z restauracji do pomocy, spotkanie z Sokka poza fabryką. On i magowie ziemi warstwę brudu dalej, mając nadzieję, aby móc dotrzeć do swoich przyjaciół, jednak Katara mówi mu, aby nie uzywal magi ziemi; wszyscy są żywi, ale tylko ze względu na Toph .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki