FANDOM

"Nadszedł czas by równościowcy wygrali tą wojne"
— Amon

Pojedynek Korry z Amonem
Pojedynek Korry z Amonem
Informacje chronologiczne
Następne
wydarzenie

Incydenty z Ciemnymi Duchami

Informacje historyczne
Początek

170 AG

Miejsca

Miasto Republiki

Skutki
  • Korra wygrala
  • Amon przegral
  • Korra utracila magie
  • Korra nazwana Awatarem
Strony konfliktu
  • Amon
Dowódcy
  • Amon
Występy
Pierwsze pojawienie

Odcinki/Koniec gry

Ostatnie pojawienie

Odcinki/Koniec gry

Był to ostatni etap rewolucji anty-magów, w których równościowcy rozpoczeli agresywne ataki na miasto Republiki i skutecznie przejeli kątrole nad metropolią. Trzy dni później, pierwszy oddział Sił Zjednoczonych przybył z zadaniem obalenia równościowców i odbicia maista. Mimo, że ten plan nie powiódł się,Drużyna Korry kontynułowała wysiłki  w wyzwoleniu miasta ostatecznie wydalony równościowcy zostali pokonani, a w Mieście został przywrócony pokój .

Historia Edytuj

Amon bloodbending Korra and Mako.png

Amon tak krew na Korze i Mako

Korra i Mako - by poznać dalsze plany Amona - przebrali się w skradzione kombinezony blokerów chi. Młody Awatar nie zamierza cały czas czekać w ukryciu, mag ognia przekonuje ją jednak, by odczekała do czasu, aż ich plan zostanie wcielony w życie. Jak się okazuje, drużyna chwilowo zamieszkuje z bezdomnym Gommu, którego Korra poznała pierwszego dnia pobytu w Mieście Republiki. W nocy, gdy dziewczyna nie może spać, przychodzi do niej Mako - chłopak po chwili rozmowy stwierdza, iż jest najloalniejszą i najbardziej bezinteresowną osobą, jaką zna, co sugeruje, że jednak odwzajemnia jej uczucia.

Nazajutrz, siły generała Iroh pojawiają się w Mieście Republiki - zostają one jednak zniszczone przez blokerów chi, a Korze udaje się uratować tonącego mężczyznę i zaprowadzić do reszty grupy. W schronieniu, Iroh podczas leczenia ran opowiada o lokalizacji Amona i jego sił. Korra początkowo zamierza samotnie pokonać zamaskowanego wroga, jednak przyjaciele postanawiają jej pomóc. Jakiś czas później, wszyscy przygotowują się do ataku. Podczas gdy Mako i Korra wyruszą w przebraniach do Amona, Asami, Bolin i Iroh pozbędą się sił wroga.Korra i Mako udają się na Wyspę Powietrza, gdzie znajdują się siły Amona - zamiast niego, znajdują uwięzionegoTarrloka . Mężczyzna jednak nie jest już zagrożeniem ze względu na brak magii.

Amon taking Korra's bending.png

Pokonana przez Magię Krwi, Korra traci magię przez Amona

Opowiada on historię swoją i Amona. Jak się okazuje, oboje są braćmi pochodzącymi z Południowego Plemienia Wody. Yakone zmienił po ucieczce swoją tożsamość i założył rodzinę, wciąż jednak pragnął zemsty na Awatarze. Przelał ją na synów, przez całe dzieciństwo ucząc ich magii wody, aż w końcu przechodząc do magii krwi. Był tak zdolny, że mógł jej używać niegdyś bez pełni księżyca. Amon zabiera magię innych za pomocą zakazanych zdolności elementu krwi. Z czasem ich drogi się rozeszły, Noatak - bo tak naprawdę Amon ma na imię - zniknął, zaś Tarrlok rozpoczął pracę w radzie Miasta Republiki.Po opowieści Tarrloka, magowie udają się na arenę, gdzie przebywa Amon, wraz z równościowcami i i blokerami.

Korra wyjawia prawdę na temat jego zdolności, jednak gdy mężczyzna zdejmuje maskę i ukazuje obrażenia po napadzie maga ognia, wszystko obraca się przeciwko jej. Na dodatek okazuje się, iż Tenzin, wraz ze swoją rodziną zostali złapani i ma im zostać odebrana magia. Mako i Korra za pomocą magii uwalniają grupę i uciekają.

Amon defeated by Korra.png

Korra sila magi powietrza wyrzuca Amona za okno

Tenzin zaprowadza swoją rodzinę w bezpieczne miejsce, Awatar natomiast podąża za Amonem. Skrywają się w jednym z pomieszczeń, niestety mag krwi znajduje ich i unieszkodliwia za pomocą swoich umiejętności. Odbiera Korze magię, Mako jednak zdążył się oprzeć magii i uciekł Amonowi, ratując wcześniej przyjaciółkę. Na korytarzu jednak ponownie zostają złapani - Mako prawie traci swoją magię, gdy Korra ratuje go za pomocą... elementu powietrza. Dziewczyna ostatecznie pokonuje Amona, przed wszystkimi ukazując jego prawdziwą tożsamość. Sama jest jednak zbyt słaba, ze względu na utratę magii.</p>

Walczyli Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki