FANDOM

Pojedynek Wana z Chou
Pojedynek Wana z Chou
Informacje chronologiczne
Następne
wydarzenie

Pojedynek w Lesie Duchów

Informacje historyczne
Początek

9,832 BG

Skutki
  • Wan zostaje wygnany
Strony konfliktu
  • chłopstwo
Dowódcy
  • Wan
  • Chou
Występy
Pierwsze pojawienie

Odcinki/Początki

Ostatnie pojawienie

Odcinki/Początki

Pojedynek Wana z Chou był mały bunt, wszczęta przez grupę mieszkańców, którzy mieszkali na szczycie skorupy żółwia lwa-obdarowywanie ogniem, na miejsce zamieszkania rodziny Chou. To był prowadzony i zaaranżowana przez Wan jako środek grabieży piwnicę Chou dla żywności.

Historia Edytuj

Rebels putting on masks.png

Wan i inni rebelianci zakładanie masek w przygotowaniu do RAID majątek Chou.

W nocy grupa montowane na zewnątrz posesji Chou . Jaya próbował odwieść Wan po raz ostatni od przechodzi z jego planem , ponieważ przynosi siłę ognia wewnątrz miasta było zabronione . Wan oddalił jego obawy , odpowiadając , że to był czas , że pokazał Chous że ich nie bać i miał prawo zmienić swoje przeznaczenie . Wszyscy przebraniu się z maski i zbliżył się do bramy pałacu, gdzie Wan wymaganych wejście. ChouStarszy , widząc grupę chłopów , zakwestionował ich obecności . Najwyższy z braci Chou odpowiedział informując ojca i nie martwić się , że to oni poradzić sobie z sytuacją . Jako bracia Chou wyszedł z wewnątrz , Wan oferowane trzech szansę uniknąć konfliktu , jeśli da się im zapasy żywności . Jako jedyny widoczny zbrojnych partii , bracia śmiali się komentarza , wierząc, mieli przewagę. Jednak , jako że opłata rebeliantów ,zamaskowany Wan podszedł i firebent na nich, zmuszając ich z drogi i podział przednie rebelianci gate.The przeniknęły posiadłość , gdzie Wan użył firebending zniszczyć drzwi do piwnic żywności . Na jego polecenie , chłopi zaczęli biorąc jak najwięcej żywności , gdyż mogą one gromadzić . Jednak, jak robili ich wyjście , bracia Chou wrócił z posiłkami . Wan polecił Jaya , aby wszyscy dla bezpieczeństwa i szybko naładowany przychodzące obrońców . Chociaż znacznie liczniejsze , jego zdolności do gięcia pozwolił mu utrzymać strażników w zatoce. Walka w dalszym ciągu w jego korzyść , aż Mała Chou wskoczył na plecy i zdemaskował go . Wan zdołał wyrzucić go , ale gdyChou zaczął błagać o litość , Wan poczuł wolę uderzyć go Waver i poddał , w chwili, gdy rozprasza jego ogień , został obezwładniony przez strażników .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki