FANDOM

Pojedynki są bitew stoczonych przez co najmniej dwie osoby i może być traktowane jako forma rekreacji, sposób rozstrzygania sporów, lub narzędzie szkoleniowe dla studentów, którzy są rozwijające umiejętności w danej sztuce walki. Mogą być przyjazny drzewca, walczyli do spędzenia czasu, lub w skrajnych przypadkach, walczył na śmierć i życie.Różnorodność kultur praktyka pojedynku.Poniżej znajduje się lista znanych pojedynków, które miały miejsce w 170 ASC.  

Pojedynki Edytuj

Korra vs Groźna Trójka Edytuj
Korra vs Triple Threat Triad.png

Korra walczy z Groźna Trójka

Kiedy Korra pierwszy przybył do Republic City, była świadkiem trzech członków Triple Threat Triady nadużywania dostawcą fonograf . Awatar natychmiast zakwestionował je , do których gangsterzy zaśmiał się szyderczo . Członek waterbending szybko rzucił strumień wody w Korra , którą łatwo przekierowany . Gangster potknął się do przodu, pozwalając Korra kopnąć go do przodu jego samochodu . Lód na głowie rozbita , chwilę przewracając go. Earthbender następnie przeniósł się do ataku Korra , ale wkracza w powietrze , zanim mógł nawet zacząć walczyć . Uderzenie słupy i namioty na swojej drodze w dół ,earthbender padł na ziemię , pokonany . Trzeci członek , Dwa Toed Ping , zaczął firebending w Avatar, ale ona po prostu podbiegł do niego , zrzucił z siebie ogień i chwycił pięści , rzucając mu przez szybę w pobliskim sklepie . Trzech członków udało się piętrzą się ich Satomobile ; Korra , jednak rozbił samochód z jej earthbending jak starali , aby ich ucieczka , przypadkowo burzenie kolejny sklep.

Korra vs Portier Edytuj
200px-Agile Korra.png

Korra atakuje portiera

Podczas rajdu, podczas Korra została tworząc chmurę pary jako pokrycie Mako, by uratować Bolin, portier konfrontacji ją i zapytał, co robi. Próbowała oszukać go, mówiąc, że patrzy w łazience, ale portier jej nie wierzyć. Wyjął klucz, zaatakował Avatar, jednak była w stanie uniknąć jego ataków.Portier hit kanalizacji na ścianie, zapewniając, że Korra pary potrzebnej na pokrycie. Korzystanie szalik Mako, w Korra związane ręce i wrzucił go do rury, co powoduje, człowiek nieświadomy. Tymczasem na scenie w rajdzie, Amon przygotowane do usunięcia zdolności zginania Bolin, ale zostało przerwane, gdy Korra wypełnił pokój z pary. Amon wycofał i Equalist złapany Bolin od tyłu, ale Mako uruchomiła go w powietrze. Dziękując Mako, Bolin i jego brat uciekł ze sceny.

Mako vs Porucznik Edytuj
200px-Mako fighting the Lieutenant.png

Mako walczy

Jak Mako i Bolin się ich ucieczki z rajdu Equalist , zostali zaatakowani przez porucznika . Podczas gdy bracia torują sobie drogę w dół po drabinie ,po drabinie porucznik zelektryfikowana swoimi kijami Kali , powodując ich upadek na ziemię . Equalist zeskoczył , ale pro- giętarki byli w stanie go uniknąć . Mako otwarte w wybuchu pożaru , aleporucznik uniknął ataku , zmniejszenia dystansu i przewracając firebender dół z dwóch strajków i zwrócił swoją uwagę na earthbender . Bolin przystąpił do uruchomienia dysk Ziemi, aleporucznik łatwością uniknął ataku i pobiegł w kierunku earthbender , który stworzył ścianę ziemi , starając się ochronić . Porucznik przeskoczył barierę i osiągnął swojego przeciwnika , electroshocking go , aż stracił przytomność . W odwecie , Mako próbował wybić poruczniku powrotem z rzutu ognia , ale po krótkiej bójki ,nonbender dźgnął go w brzuch z jednym ze swoich paluszków i zelektryfikowana go do nieprzytomności , pokonując braci .

Korra vs Równościowcy Edytuj
Korra vs Equalists.png

Korra z Równosciowcami

Po udanym rajdzie w obiekcie Equalist obok zadaniowego Tarrlok, w Korra Amon wyzwanie na pojedynek o północy w Aang Memorial Island. Jak północy minął, ona w końcu dał się czekać, wierząc, Amon nie przyjął jej wyzwanie. Gdy wychodził, Avatar został napadnięty i wkrótce znalazła się napadnięty i zaciągnął do muzeum pod pomnik Aang jest. Wewnątrz budynku, kilka Equalists otoczony Korra, który udało się walczyć niektóre z nich się z firebending i earthbending. Mimo jej wysiłków, ona szybko obezwładniony przez ich numery i unieruchomiony przez blokowanie chi. Korra szybko odzyskał przytomność, jak Amon wyszła z cienia. Zanim po raz kolejny rendering jej przytomność, ujawnił, że miał plan, który będzie likwidacji świat giętarki i ratował ją ostatnio

Amon vs Tahno Edytuj
200px-Amon vs Wolfbats.png

Amon walczy z Tahno

Po Białe Falls Wolfbats wygrał turniej Pro-gięcia, tajni Equalists zaczął ujawniając się na widowni, ciągnąc zelektryfikowanych rękawice z ich popcornu kartonów i pokrycie ich twarze z ich ubrania. Amon pojawił i, wraz z kilkoma innymi Equalists, zbliżył się do Wolfbats w ringu. Tahno i jego koledzy z drużyny, zdezorientowany, zaczął się wycofywać, ale po przymusowym drugiej stronie pola, zespół postanowił z nimi walczyć. Jednak Amon uniknął wszystkich swoich ataków i Equalists mogli je wykorzystać, dzięki czemu ich przywódca, aby wziąć ich zginanie dala mimo Tahno błagając o litość. Następnie, Equalists rzucił je w studni wody poniżej pierścienia i Amon wygłosił przemówienie na temat równości publiczności.

Mako vs Rownosciowiec Edytuj
An Equalist on the car.png

Mako walczy z Rownosciowcem

Na patrol ulicami Republic City, zespołu Awatar spotkałem cztery Equalists na motocyklach eskortujących ciężarówkę wypełnioną zbiegłych więźniów.Grupa pościg w samochodzie Asami za. Jak konwoju Equalist przeszedł przez środek ulicy, ruch przychodzący skręcił na stronach drogi, aby uniknąć kolizji. Ogonów chi blokery, Asami utkany przez tych krnąbrnych samochodów;duża ciężarówka, pojawiające się od bocznej ulicy, jednak zablokowane drogę. Earthbending dużą rampę, Korra i Bolin wysłany samochód pędzącego w powietrzu powyżej ominąć ciężarówkę. W tym momencie, Mako, wykorzystując piorun uderzy jeden z motocykli chi blokery ', zapewnił zawodnik spadł na drogę wraz z jego motocykla. Podobnie, earthbending fragmentów kamienia z powierzchni drogi, Bolin przebitego tylną oponę innej tylnej motocykla, co powoduje blokowanie chi przyłączyć towarzysza. Szybko manewrowania, Asami uniknął upadłego rowerzysta.

Korra vs Tarrlok Edytuj
Korra bajo el control de Tarrlok.png

Tarrlok tkający krew na Korze.

Z powodu zakłóceń Drużyny Awatara z Tarrlok moc do cięcia i instalacji godzinę policyjną na nonbending mieszkańców w Dragon Flats Borough , wszyscy z wyjątkiem Korra został aresztowany , które skłoniły Avatar obiecać jej przyjaciele ich uwolnienie .W nocy , Tarrlok robi formalności w City Hall , wspierana przez strony Rady. Korra przerwał wprowadzanie przez okno , i zażądał Tarrlok uwolnić swoich przyjaciół i niesprawiedliwie przetrzymywanych nonbenders . Tarrlok oddalił stronę i odmówił , ujawniając, żepowodem, dla którego aresztowano jej przyjaciół było zmusić ją, by dołączyć do jego grupy zadaniowej . Korra odmówił pozwolił się zastraszyć i Tarrlok wskazał, że obaj byli gotowi iść w skrajności , aby dostać to, co chcieli . Korra zaprzeczył porównaniu Tarrlok podobieństwo i do Amona , co skłoniło go do ataku Korra strumieniem wody . Awatar unik i kontratak z earthbending i firebending , aleradny stworzył tarczę wody do zwalczania ognia i wywołała lawinę rzutki lodu , utworzony z jego tarczy . Zaporowy lewo Korra w stanie poruszać się swobodnie lub atak , zmuszając ją, by uchronić się z ściany ziemi . Awatar następnie przerzucony ścianę biura Tarrlok , posyłając go do sali posiedzeń Rady . Korra wskoczył do pokoju i wykorzystywane earthbending pozbawić go z dowolnego źródła wody . Korra drażnił Tarrlok , uważając go za bezradny bez wody , i rzucili się, by dostarczyć ostateczny cios z firebending , tylko dla niego, aby objawić siębloodbender przez całkowicie zatrzymując Korra się w pół kroku i renderowania jej przytomność rzucając nią o ścianę . Radny następnie zatrzymany Korra w samochodzie policyjnym , obiecując zabrać ją z dala od Republic City, gdzie już nigdy nie dostać się na jego drodze ponownie. Była ledwie wypuściła oddech ognia przed Tarrlok zamknął drzwi i zaczął jazdy w kierunku jego kryjówki. 

Amon vs Tarrlok Edytuj
Amon fighting Tarrlok.png

Tarrlok probuje zablokowac reke Amona

Tarrlok, którego tożsamość jako bloodbender właśnie został wystawiony, wrócił do swojej kryjówki i gotowi do ucieczki z Republiki miasto z Korra jako zakładnika. Szedł po schodach z piwnicy, gdzie Korra został uwięziony tylko znaleźć Amon, porucznik i trzech chi blokadę przed nim. W Equalists powoli zbliżył Tarrlok, który szybko przeniósł je na ziemię z jego bloodbending, ale Amon pozostał stojący przy użyciu swoje umiejętności bloodbending. Tarrlok zintensyfikował bloodbending, które spowolniły Amon na trochę, ale ostatecznie nieskuteczne. Amon szybko unieruchomione Tarrlok, przyniósł go na kolana, i zdjął zginanie. Tarrlok niech się krzyczeć i upadł nieprzytomny.

Korra vs Równościowcy Edytuj
Korra fighting mecha tank.png

Korra atakuje wojska Amona

Pozostałe cztery mecha zamknięte zbiorniki w sprawie zespołu Avatar. Mako, Bolin i Korra wyjął jeden zbiornik mecha z ich zginanie.Zbiornik Mecha chwycił Mako z kablem i zaczął go elektryzować, jednak firebender chwycił kabel i przekierowanie energii elektrycznej na urządzenia, które coursed przez zbiornik, jak jej zgasły światła i osunął się na sobie. Korra biegł na ziemi i wodzie Bolin w zgiętej do rur wydechowych innego zbiornika, które rozpoczęły się mechanizmem wadliwego jako Bolin używane earthbending wbić ją. Dwa Equalists prowadzi Tenzin do samochodu i ustawić go przy Asami zaatakował jednego z tyłu, ona następnie wyjął pięć więcej atakować chi blokery. Tenzin, że obudziliśmy się, dołączył do Mako, który uników ataków zbiornika Mecha za.Radny ustawił się pod zbiornikiem i airbent go wysoko w powietrze, latający wysłanie go do kopuły ratusza.

Asami vs Hiroshi Sato Edytuj
200px-Asami overcoming her anger.png

Asami pokonuje Ojca

Tymczasem wewnątrz wieszak lotnisku , w Asami , niszcząc uziemionych Biplanes poprzez zbiornik mecha , stanął przed ojcem, który kontrolującego inny zbiornik . Po krótkiej rozmowie , Hiroshi rzucił swój zbiornik mecha na Asami i próbował uruchomić na dwa kable metalowe zbiornika ojca , ale chybił . Hiroshi następnie wbił się w jego córce , wysyłając ją i jej zbiornik Mecha odlotem ; zbliżył Asami , którego zbiornik Mecha spadł na bok i zaczął rozbijając szybę na zbiorniku . Hiroshi powiedział córce , że teraz sobie sprawę, że nie ma szans , aby " uratować " ją i przygotował do wydania ostatecznego ciosu . Zanim jednak udało mu się wylądować atak , zbiornik Mecha Hiroshi przyszedł atakowany rozwścieczony Bolin , który uruchomiła lawinę kawałki ziemi na niego podczas jazdy na Naga. , Podczas gdy jej ojciec został rozproszony , Asami wyrównać jej zbiornik mecha , chwycił Hiroshi jest , oszukany jednego z ramion , i wysłał go odlotem . Potem podszedł do jej ojca , który był jeszcze w jego zniszczonego zbiornika , gdy jej zbiornik był w zasięgu, Hiroshi rozpoczęła ostatnią metalowa linka na nią , ale chybił . Hiroshi następnie próbował uciec pieszo, ale został złapany , gdy zbiornik Asami użyła mecha ognia zelektryfikowanych bola na niego , nazywając go" straszny ojciec "

Korra vs Amon Edytuj
Amon bloodbending Korra and Mako.png

Amon tak krew na Korze i Mako

Amon szybko wszedł do zaciemnionego siłownię i , poprzez wykorzystanie jego bloodbending , wyciągnął Korra z ukrycia i lewitował ją w powietrzu . Natychmiast po tym, Mako ujawnił się i próbował zaatakować Amon , ale szybko został pokonany przez swojego bloodbending . Amon , a następnie udał się do usunięcia gięcie Korra , powodującupadek Avatara nieprzytomny . Właśnie wtedy ,porucznik , który widział całą walkę , konfrontacji Amon , zdjął maskę i rozbił go nogą . Wściekły na zdradzie Amona ,porucznik rzucił się na lidera Equalist , ale nie udało się go trafić , bo szybko bloodbent w powietrzu . Porucznik po dziękując za swoje usługi , Amon rzucił go na stos drewna.Po uporaniu się z porucznikiem , Amon zbliżył Mako , który był w stanie oprzeć się jego bloodbending wystarczy zwolnić piorun na bloodbender , wysyłając go w powietrze w tył do ściany . Mako następnie podniósł Korra i pobiegł z powrotem na korytarz . Kiedy Korra zaczął budzić się jednak, Amon chwycił Mako z jego bloodbending raz więcej, aAvatar spadł na ziemię . Jakbloodbender zbliżył Mako w korytarzu , przyznał , że był pod wrażeniem umiejętności tego firebender , a że było to prawiewstyd , że musiał usunąć jego wygięcie .Podobnie jak Amon miał zakończyć ten akt , jednak Korra wydała stempel airbending , która wysłana Amon latające do tyłu , skutecznie wprowadzenie pewnej odległości między nimi . Zarówno Korra i Amon w szoku objawienia , że mogła airbend i Amon próbował po raz ostatni , aby przejąć kontrolę nad Avatar z jego zginania , ale była w
Amon defeated by Korra.png

Korra sila magi powietrza wyrzuca Amona za okno

stanie uwolnić się z jego uścisku i strzelił bloodbending go z pobliskiego okna w Republika port miasta .Ujrzawszy ich przywódca wrzuceniu do wody, liczba zwolenników Equalist zaczął nazywać Korra "zło", ale szybko przestał, gdy Amon podniósł się na kolumnę wirującego wody poprzez wykorzystanie jego waterbending. W Equalists byli zszokowani widząc, że Amon był waterbender, i że jego blizna była fałszywa, gdyż została zmyta przez wodę. Zdając sobie sprawę, że jego sekret był się, Amon użył waterbending szybko uciekać obszar podróżując przez wodę, unikając ataków Mako w firebending z okna arena.

Zobacz Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki