FANDOM

250px-Poki

Poki

Poki - jest katta skrzydlaty lemur, który żyje w południowej świątyni powietrza. Przyjął i przeszkoleni przez Meelo, pod okiem Tenzina. 

Historia Edytuj

Meelo teaching Poki

Meelo bawi się z Poki

Kiedy Meelo pierwszy przybył do południowej świątyni powietrza, znalazł tam lemura i postanowił nazwać go poki. Krótko po ogłoszeniu Poki jego zwierzątka, Poki wykręcił się z uścisku Meelo i uciekł, co skłoniło młodych Airbender realizować go. Chłopiec dogonił go i dwa nawiązaniu połączenia .Poki zatrzymaliśmy siebie Meelo jako chłopiec próbował nauczyć go kilku sztuczek takich jak "siad" i "rolowania". Jednak zwierzę nie był bardzo zainteresowany i pierwsze próby Meelo miała niewielki sukces, z Poki zawsze jest rozpraszany przez inne rzeczy. Choć szkolenie nie było dobre, Poki pozostały silne przyjaciele z Meelo, chcąc spać w łóżku chłopca. Jednak, w ramach szkolenia, zwierząt kazano spać na ziemi, musiał nauczyć się, że nie był Meelo EQUAL. Poki ostatecznie udało się słuchać Meelo w każdej komendy. Po Harmonicznej Konwerhencji Poki zamieszkal z Meelo na wyspie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki