FANDOM

Monster in vision
Potwor z Wizji
Informacje biograficzne
Narodowość

Brak

Pochodzenie

brak

Wiek

brak

Narodziny

brak

Śmierć

brak

Opis fizyczny
Płeć

Mezczyzna

Oczy

fioletowe

Włosy

brak

Informacje osobowe
Ulubiona broń

Sila

Zajęcie

potwor

Przynależność

brak

Debiut

Strzelanina cześć 1

Ostatni występ

Strzelanina cześć 1

Potwór z wizji jest to potwor wystepujacy w komiksie Strzelanina cześć 1.Jest bradzo poterzny .

Historia Edytuj

Aang ponownie brakowało wszystkiego , ponieważobjawienie Yangchen inagle wizji potwornej istoty niszcząc porozumienia wydaje się nim. Chwilę później , Yangchen znika , chociażwizja dał mu pewności siebie , by przeforsować i przerwać Satoru i Toph . Zaczyna tłumaczyć, żerafineria nie zostały zbudowane na ziemi świętej do Nomadów powietrza, ale przed Satoru można mówić , Toph wtrąca , mówiąc mu, żeteren został opuszczony i że Satoru i jego wujek miał prawo do budowy tam i zrobić Powierzchnia użyteczna ponownie. Aang stara się wyjaśnić , że jest coś złego się dzieje , ale jego obawy są spełnione z otwartymi sceptycyzmu , kiedy nie można nawet wytłumaczyć Toph , cokompletne problem jest . Katara dołącza się do rozmowy , przypominając Aang rzeki . Widząc Airbender w takim niedowierzaniem , Satoru twierdzi, żerafineria nie zanieczyszczają rzekę . Nikt nie wierzy mu aż Toph i porusza się do przodu , kładąc dłoń na jego piersi , pyta się powtarzać . Po przeczytaniu jego bicie serca , ona twierdzi , że on mówi prawdę , choć jest ona odsunęła się wkrótce potem przez Aang .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki