FANDOM

Protestujący
抗議者
Protester
Informacje biograficzne
Narodowość

Miasto Republiki

Pochodzenie

Miasto Republiki

Wiek

brak

Narodziny

brak

Śmierć

brak

Opis fizyczny
Płeć

Mezczyzna

Oczy

brazowe

Włosy

brazowe

Informacje osobowe
Ulubiona broń

brak

Zajęcie

Protester

Przynależność

Mala grupka ludzi

Debiut

Odcinki/Witaj w Mieście Republiki

Ostatni występ

Odcinki/Koniec gry

Protester Mężczyzna, który prowadził kampanię mieszkańcom Republiki by dołączyli do Amona.

Historia Edytuj

Korra zobaczył go i duży transparent z wizerunkiem Amona po strażnik odszedł od parku. Protestujący zebrali się wokół dwunastu ludzi, słuchając, jak nazwał obalić elitarnych magów, ponieważ magowie nie żyją w niższej. Korra zatrzymał się i próbował protestować Naga mieszadło, mówiąc, że magia - to najfajniejsza rzecz na świecie. Protestujących wziął również moment, aby uzyskać odpowiedź od dziewczyny, że myślała o tym, jak wbić go magię sceniczną wody, zwrócił się do publiczności słowami: "magów, jak ta dziewczyna, używać magii gnębić nas" Udało mu się tłum i ludzie zaczęli krzyczeć Korre, że czyszczone. Wtedy odpowiedział, że Avatar uciskają się i poszedł dalej.

Korra with the protester.png

Protester odgania Korre z parku.

Drugie spotkanie protestujących Korrie nie poszło tak dobrze dla niego, jako pierwszy. Protestujących zaczął swoją kampanię w porannych, przejazd ulotki o prostownicy spotkania, kiedy podszedł Korra. Złamała jego róg i zażądał, aby powiedzieć, gdzie blokery qi może zająć jej przyjaciół. Protestujących powiedział, że nic nie wiedział o tym. Nie zaczyna mówić o "Objawieniu", która według posiadanych w ulotkach wieczór. Następnie Korra protestujących wziął klapy, a on powiedział, że jeśli jej znajomego maga, będzie na spotkaniu. W tym momencie, strażnik parku przyszedł i pomógł protestującego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki