FANDOM

Przebudzenie (ang. The Awakening) to czterdziesty pierwszy odcinek serialu animowanego Awatar: Legenda Aanga. Jego premiera miała miejsce 21 września 2007 roku w Stanach Zjednoczonych i 14 lipca 2010 roku w Polsce.

Streszczenie Edytuj

Aang po ucieczce z Ba Sing Se i uzdrowieni przez Katare budzi się na okręcie Narodu Ognia. Zastanawia się co tu robi i próbuje uciec. Wpada na strażnika (który naprawdę nie jest strażnikiem) próbującego wszystkim powiedzieć, że Awatar się obudził. W końcu Aangowi udaje się wyjść na pokład, gdzie widzi swoich przyjaciół przebranych w ubrania Narodu Ognia. Jest on zaszokowany gdy dowiaduje się, że był nieprzytomny przez kilka tygodni i świat uważa go za martwego.

K3 Odc 41 rana

Rana zadana przez Azule

Przez ogólne wyczerpanie po śpiączce i ranie, którą zadała mu Azula chłopiec traci przytomność. Zuko i Azula są witani w domu jak bohaterowie, ponad to Lord Ozai gratuluje synowi jego zwycięstwa w Ba Sing Se i... zabicia Awatara.Po wielu próbach, Aang zgadza się aby zachować jego "istnienie" tajemnicą. Na dodatek urosły mu włosy .