FANDOM

250px-Iroh redirects ightning.png

Iroh przekierowuje błyskawice

Przekierowanie Błyskawicy technika jest wyspecjalizowany w dziedzinie firebending który umożliwia firebender wchłonąć błyskawicy ich ciała, jak energia, a następnie uwolnienie go w bardziej pożądanym kierunku.Technika została opracowana przez Iroh po studiował waterbenders kapitana, który przekierowują energię przeciwnika, a nie sprzeciwiają się czołowo. Błyskawica przekierowanie działa dobrze zarówno naturalnego , a Bender wygenerowane piorun, , a na energię elektryczną prowadzone przez metal.

Historia Edytuj

Azula generates lightning.png

Azula wytwarzająca błyskawicę

Kiedy księżniczka Azula próbował aresztować księcia Zuko i ich wujek Iroh za bycie zdrajców Narodu Ognia, Iroh używał tej techniki ponownie odwrócić wybuch Azula do pobliskiego klifu i zapisać Zuko. Po walce z Azula w opuszczonej wiosce, Iroh zgodził się nauczyć tej umiejętności do Zuko jak jego bratanek był w stanie nauczyć się wytwarzania pioruna. Po Zuko nauczył się techniki do jego satysfakcji, on zażądał Iroh strzelać błyskawice na niego tak, że mógł ćwiczyć ruch, ale jego wujek odmówił z czystej grozi tym, jak miał nadzieję, Zuko nigdy nie będzie musiał skorzystać z tej techniki. Jednak kilka godzin później, Zuko odszukał burzy i drażnił go, by go uderzyć, ale jego wysiłki spełzły na niczym, co spowodowało, że jest wściekły na świat.W Dzień Czarnego Słońca, Ozai strzał pioruna w Zuko raz zaćmienie skończyło. Zuko fachowo wchłania i przekierowany błyskawicę w stronę ognia Pana wybuch wyrzucił ojca z powrotem do ściany za nim, zapewniając Zuko z wystarczająco dużo czasu, aby uciec. 
Zuko absorbing lightning.png

Zuko przekierowuje blyskawice

Przed przybyciem Sozin Komety, Zuko uczy tej techniki do Avatar Aang, który uznał jego podobieństwa do waterbending. Aang stosować tę technikę, aby przekierować podwyższonym komety piorun z Ozai, ale ze względu na jego pacyfistycznym charakterze, Awatar przekierowanie go do nieba, w przeciwieństwie do zabicia Króla Feniksa z wybuchu wręcz.    

Efekty Edytuj

Aang absorbs lightning.png

Awatar Aang pochłaniania błyskawic Król Feniks Ozai za.

Według Zuko, proces przekierowywania piorun jest intensywny, radosny, i przerażające doświadczenie.Człowiek czuje się mocny przekierowanie błyskawice zawierające ogromne ilości energii, ale wiedzą, że umrą, jeśli oni jeden fałszywy ruch. Warto zauważyć, że Aang pojawił się w bólu fizycznego, kiedy wchłania błyskawice Ozai, a potem wydawało się bardzo przepuszczalna, zapada na kolana raz on zastrzelił go do nieba.

Znani użytkownicy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki