FANDOM

Sick Katara.png

Katara wyczerpana przez chorobe

Przeziębienie jest to choroba najczesciej spotykana w Swiecie Avatara.Jest to choroba nie bezpieczna ale bardzo wyczerpujaca dla organizmu.Sokka i Katara zachorowali na te chorobe.

Historia Edytuj

Sokka po sztormie choruje. Aang postanawia poszukać lekarstwa, ale w międzyczasie choruje też Katara. Aang idzie do zielarni znajdującej się na górze, gdzie spotyka zielarkę. Mówi Aangowi, żeby poszedł na bagna i uzbierał mrożone żaby. Tymczasem Zhao namawia pułkownika fortecy do przekazania mu łuczników Jao Jin. Dostaje list od władcy ognia, że został "admirałem" i zabiera łuczników. Aang wyrusza na bagna, żeby znaleźć żaby, jednak napadają go łucznicy. Katara prosi Momo o przyniesienie wody. Jednak Momo nie rozumie ludzkiej mowy. Admirał Zhao zamyka Aanga w fortecy i mówi, że go nie zabije, ale będzie żył nędznie. Błękitny duch wdziera się do fortecy i uwalnia Awatara. Obaj próbują uciec. Zhao każe zaprzestać ataku, gdyż kiedy Awatar i będzie trzeba szukać jego nowego wcielenia. Błękitny duch przykłada szable do Aanga i odchodzi. Zhao każe łucznikowi strzelać w ducha. Błękitny duch pada. Aang ucieka i bierze ducha z sobą. Aang dowiaduje się, że duch to Zuko. Ucieka z nim do lasu. Po jakimś czasie Zuko się budzi i atakuje ducha, a następnie odlatuje. Przybywa do groty, gdzie czekają na niego Sokka i Katara. Daje im żaby jako lekarstwo. Sokka pyta się Aanga, czy znalazł nowych przyjaciół, a on odpowiada ze smutkiem, że nie.

Sposoby leczenia Edytuj

Katara and a wood frog.png

Katara ssajaca Żabe

Sposobem leczenia tej choroby jest zaba ktora wydziela aromat ze skury.Wystarczy ja sac a po paru dniach choroba przejdzie.Jest to sposob Zielarki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki