FANDOM

Las Aventruas de Nuktuk

Ekran tytuł Przygody Nuktuk: Hero of the South oferuje Bolin jak Nuktuk i Ginger jako dziewczyną Nuktuk jest, także o imieniu Ginger.

Przygody Nuktuk: Bohater Południa jest pierwszy napęd opracowany do publicznego wyświetlania. Wyidealizowany przez Varrick, napęd wyposażony footage okupacji północnej Plemienia Wody za cięcia Południowej z serii ujęć fikcyjnego bohatera walczącego przeciwko Southern inwazji.Celem jego produkcji było kołysać opinię Republika United na rzecz Południowego Plemienia Wody podczas Plemienia Wody wojny domowej, a dokładniej, aby przekonać prezydenta do sankcji Zjednoczonych Raiko interwencji wojskowej Sił

Produkcja Edytuj

Mover production set

Plan sztuki

Które opracowało technologię zapisu ruchomych obrazów i projektu, Varrick Globalna branża była na czele branży siodłowe. Początkowo zainteresowani tylko opowiadania, Varrick wkrótce przeniósł nacisk z Północnej inwazji Południowego Plemienia Wody, który zawierał port lock-down, skutecznego uziemienia swoje statki i boli jego działalności. Po napiętnowany jako uciekinier, Varrick uciekł Południe z Team Avatar do Republic City. Po odmawia pomocy wojskowej przez prezydenta Raiko, który był zdeterminowany, aby nie ingerować w sprawy wewnętrzne i wody Plemię tylko chętni do pomocy w ułatwianiu zawieszenia broni dyplomatycznej między plemionami, Varrick postanowił rzucić Bolin jako bohatera filmu propagandowego, jak wraz z Gingerporwany Południa.

Ciekawostki Edytuj

Nuktuk promotional poster

Plakat przedstawienia

  • Oprócz propagandy politycznej, Varrick wykorzystywane również Mover promowanie innych jego przedsięwzięć na zasadzie product placement. Na przykład, miał Ginger korzystać Varri-barwnik, markę swojej firmy z farbowania włosów, przed jej porwaniem. Varrick spodziewać się sprzedać milion przypadków w ciągu pierwszego tygodnia po premierze jej autorowi za.
  • Scena, w której Nuktuk stemple Unalaq w twarz jest podobna do II wojny światowej propagandy obrazowania, że przedstawiony popularne postacie fikcyjne Kapitan Ameryka, Superman i Kaczor Daffy wykrawania Adolf Hitler. Podobnie liczba muzyczny show bezpośrednio parodiuje piosenkę Captain America.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki