FANDOM

Aang's scar.png

Rana Aanga

Rana Aanga jest to rana stworzona praez Azule kiedy Aang wchodził w Stan Avatara i ona strzeliła w niego piorunem.

Historia Edytuj

Azula zdradza Long Fenga i odpowiada za przywódcę Dai Li. Zuko traci zaufanie swojego stryja i decyduje zaatakować Awatara. Aang jest krytycznie ranny w wyniku walki z Azulą, lecz Iroh interweniuje i daje wystarczająco dużo czasu na ucieczkę. Król Ziemi "przepadł" i Ba Sing Se jest zdobyte przez Naród Ognia.Aang po ucieczce z Ba Sing Se i uzdrowieni przez Katare budzi się na okręcie Narodu Ognia. Zastanawia się co tu robi i próbuje uciec. Wpada na strażnika (który naprawdę nie jest strażnikiem) próbującego wszystkim powiedzieć, że Awatar się obudził. W końcu Aangowi udaje się wyjść na pokład, gdzie widzi swoich przyjaciół przebranych w ubrania Narodu Ognia. Jest on zaszokowany gdy dowiaduje się, że był nieprzytomny przez kilka dni i świat uważa go za martwego.Przez ogólne wyczerpanie po śpiączce i ranie, którą zadała mu Azula chłopiec traci przytomność. Zuko i Azula są witani w domu jak bohaterowie, ponad to Lord Ozaigratuluje synowi jego zwycięstwa w Ba Sing Se i... zabicia Awatara.Po wielu próbach, Aang zgadza się aby zachować jego "istnienie" tajemnicą. Na dodatek urosły mu włosy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki