FANDOM

250px-Avatar relics.png

Relikwie Avatara

Relikwie Avatar są cztery starożytne zabawki wykorzystywane w identyfikacji Air Nomad [Uwaga 1] Awatarów w młodym wieku. Cztery zabawki, składające się z żółwia gliny, śmigła pull-strunowy, drewnianej małpy i drewnianym strony bębna, reprezentują cztery narody i wszystkie były kiedyś zabawki Air Nomad poprzednich awatarów.Po śmierci Awatara, pozwalając, że poprzedni był pierwotnie firebender, noworodki Air Nomad są przedstawiane z tysięcy zabawek, z których cztery są relikwie. Jeśli dziecko zdecyduje się grać tylko z tych czterech zabawek, jest to silny znak, że on lub ona może być reinkarnacją Avatar, jak prawdziwy Awatar wierzy podświadomie wybrać cztery najbardziej znane zabawki dla niego. 

Historia Edytuj

200px-Aang with the Avatar relics.png

Aang z relikwiami Avatara

Po śmierci Awatar Roko za dzieci Air Nomad zostały przedstawione z tych czterech zabawek wśród tysięcy innych. Kiedy zostały przedstawione Aanga, że prawidłowo wybrał cztery obiekty, które były relikwie Avatar.Kiedy Rada Starszych poinformowana Aang, że był nowy Awatar, młody Airbender wątpił swoje przeznaczenie, więc mnich Tashi pokazał mu relikwie. Widząc swoje zabawki z dzieciństwa, Aang stwierdził, że po prostu wybrał je, ponieważ wydawało się zabawne, sprzeczne oświadczenia Monk Tashi, że wybrał je podświadomie wśród tysięcy zabawek, ponieważ byli zaznajomieni z jego poprzednich wcieleń.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki